لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آمار ارتقا به آی او اس 13 بیش از 90 درصد بوده است

آمار ارتقا به آی او اس 13 بیش از 90 درصد بوده است

 شرکت اپل به تازگی و در آستانه آغاز برگزاری کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان در سال 2020 میلادی اعلام کرده که آی او اس 13 روی بیش از 92 درصد دستگاه‌های پشتیبانی شده نصب شده است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط منابع رسمی شرکت اپل اکثر کاربران در سراسر جهان تمایل زیادی به دانلود و نصب آی او اس 13 پیداکرده‌اند و این مسئله باعث شده تا آمار دانلود و نصب این نسخه به 92 درصد برسد.

بر اساس این اطلاعات، آی او اس 13 روی 92 درصد آیفون‌ها و روی 93 درصد از آیپدهای پشتیبانی شده نصب شده است. از طرف دیگر، کمتر از 7 درصد کاربران از آی او اس 12 استفاده می‌کنند. علاوه بر این کمتر از 2 درصد دستگاه‌های پشتیبانی شده نیز همچنان از نسخه‌های پیشین آی او اس 11 استفاده می‌کنند.

این مسئله نشان می‌دهد که سیستم‌عامل آی او اس 13 بیشترین میزان تقاضا را در میان کاربران داشته است و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران تمایل به دانلود و نصب آن پیدا کنند.

این اطلاعات در حالی از طرف شرکت اپل منتشر شده که در روز دوشنبه قرار است از آی او اس 13 رونمایی شود و شرکت اپل تا ماه سپتامبر آن را آماده عرضه به کاربران می‌کند. اپل این نسخه جدید را به‌گونه‌ای توسعه می‌دهد که کاربران بیشتری امکان نصب آن را دارد.

آی او اس 14 احتمالاً قابلیت‌های بهینه‌تری را به کاربران آیفون ارائه می‌دهد که همین مسئله باعث می‌شود تا سطح تمایل کاربران برای دانلود و نصب این نسخه جدید افزایش بیشتری داشته باشد. افزایش سطح تمایل کاربران برای دانلود و نصب آی او اس‌های جدید یکی از ابزارهای رقابتی شرکت اپل در برابر محصولات اندرویدی است. چرا که سیستم‌عامل اندروید تا به امروز نتوانسته به هیچ یک از رکوردهای آی او اس برای آپدیت برسد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420