لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از WWDC 2020 انتظار داشت :: قسمت دوم

هر آنچه باید از WWDC 2020 انتظار داشت :: قسمت دوم

کنفرانس WWDC 2020 پس فردا برگزار می‌شود و شایعات زیادی در مورد این رویداد منتشر شده است. در قسمت اول این مطلب به تأثیر ویروس کرونا و قابلیت‌های جدید آی او اس 14 اشاره کردیم و حالا قصد داریم تا در این قسمت به ادامه قابلیت‌های آن اشاره‌کنیم.

تغییر صفحه هوم آی او اس 14 و شباهت آن به سیستم‌عامل اندروید


 برخی از شایعات حاکی از آن هستند که شرکت اپل در حال توسعه و ساخت امکانات جدید در صفحه هوم است که به زودی در آی او اس 14 آماده عرضه می‌شوند. بر اساس این شایعات شرکت اپل تصمیم دارد تا از طریق ارائه ویجت های شناور در صفحه هوم رابط کاربری این سیستم‌عامل را برای کاربران آسان‌تر کند.

علاوه بر این، کاربران میتوانند از طریق این ویجت ها بدون نیاز به رفتن به داخل یک اپلیکیشن خاص یا بخش تنظیمات بسیاری از کارهای مورد نیاز خود را انجام دهند. کاربران میتوانند تنظیمات مختلف را انجام داده یا بخشی از یک اپلیکیشن خاص را مدیریت کنند. 

تغییر نام آی او اس 14 به iPhoneOS آیفون او اس

برخی از تحلیلگران شایعاتی را مطرح کرده‌اند که مبنی بر اینکه شرکت اپل در توسعه آی او اس 14 نام این سیستم‌عامل را به نام قدیمی آن یعنی آیفون او اس  بازمی‌گرداند. این شایعات با این استدلال که شرکت اپل سال گذشته نام آی او اس را برای آیپدها حذف کرد و سیستم‌عامل آیپد او اس را از آی او اس جدا کرد اعلام کرده‌اند که اپل احتمالاً در سال جاری میلادی اقدام به تغییر نام آی او اس به آیفون او اس می‌دهد.

اپل در سال 2010 میلادی به دلیل معرفی آیپدها اقدام به تغییر سیستم‌عامل دستگاه‌های همراه خود از آیفون او اس به آی او اس کرده بود.

با وجود این شایعات، به حقیقت پیوستن آن‌ها بعید به نظر می‌رسد؛ چرا که آی او اس همچنان برای آیفون‌ها و آیپاد تاچ‌های نسل جدید عرضه می‌شود. 

برای مطالعه ادامه این مطلب بخش سوم را مطالعه کنید

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420