لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از WWDC 2020 انتظار داشت :: قسمت اول

هر آنچه باید از WWDC 2020 انتظار داشت :: قسمت اول

کنفرانس WWDC 2020 قرار است پس فردا برگزار شود و حالا شایعات بسیاری در مورد این کنفرانس منتشر شده است. در جریان این کنفرانس قرار است نسخه‌های جدید سیستم‌عامل‌های شرکت اپل، نظیر آی او اس 14، آیپد او اس 14، واچ او اس 7 و مک او اس 10.16 رونمایی شوند.

اما نکته اصلی این است که کنفرانس پس فردا متفاوت‌ترین رویداد شرکت اپل است که به خاطر شیوع کرونا قرار است به صورت مجازی برگزار شود. اپل برخلاف رویدادهای سالیان گذشته تصمیم دارد تا به دلیل شیوع کرونا تمامی کلاس‌ها و ورک شاپ‌های خود را به صورت مجازی در اختیار کاربران قرار دهد و امسال هیچ توسعه دهنده‌ای به صورت حضوری در این رویداد حضور پیدا نخواهند کرد.

در ادامه این مطلب به هر آنچه باید از سی و یکمین کنفرانس جهانی توسعه دهندگان باید انتظار داشت را بررسی خواهیم کرد: 

ویروس کرونا و تأثیر آن روی نحوه برگزاری مراسم

ما از همین حالا میدانیم که کنفرانس WWDC 2020 تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است و اپل این رویداد را به صورت مجازی برگزار کرده است. با این حال این نکته مهم است که شرکت اپل دیگر با چه محدودیت‌هایی به خاطر شیوه کرونا مواجه بوده است.

علاوه بر این نحوه‌ی برگزاری این رویداد آن‌هم به صورت مجازی چگونه خواهد بود. آیا اپل امسال نیز مدیرانش را روی سن میاورد و همانند دیگر رویدادهای مجازی مثل کنسرت‌ها و رویدادهای دیگر برگزار می‌شود یا اپل امسال کنفرانس را در محیط دیگری برگزار می‌کند. این مسئله شاید یکی از حاشیه‌ای‌ترین موضوعات در مورد WWDC 2020 باشد، اما باعث می‌شود تا این رویداد نسبت به رویدادهای مشابه شرکت اپل متفاوت باشد. 

قابلیت‌های جدید در آی او اس 14 

بسیاری از پیش‌بینی‌ها حاکی از آن هستند که شرکت اپل در توسعه و عرضه آی او اس 14 یا همان سیستم‌عامل آیفون‌ها تصمیم به توسعه و عرضه قابلیت‌های جدیدتری دارد. این قابلیت‌ها شامل پشتیبانی از واقعیت افزوده و اپلیکیشن‌های پیشرفته AR، تغییر رابط کاربری هوم، امکان منشن کردن کاربران دیگر در آی مسیج و ترجمه در لحظه وب سایت‌ها از طریق سافاری می‌شوند. اپل احتمالاً در توسعه آی او اس 14 روند کاربری با استفاده از آیفون‌ها را به طرز ویژه‌ای تغییر می‌دهد.

برای مطالعه ادامه این مطلب به قسمت دوم مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373