لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک و اینستاگرام مسدود می‌شوند

تبلیغات سیاسی در فیس‌بوک و اینستاگرام مسدود می‌شوند

 شرکت فیس‌بوک به تازگی در حال تست و اضافه کردن قابلیتی جدید به شبکه اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام است که از آن طریق کاربران می‌توانند به طور کامل تبلیغات سیاسی را در حین استفاده از اپلیکیشن‌های آن‌ها مسدود کنند.

بر اساس پستی که وبلاگ رسمی فیس‌بوک منتشر کرده، کاربران می‌توانند به صورت مستقیم و به انتخاب خود تبلیغات سیاسی و محتوای مربوط به آن را در دو شبکه اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام مسدود کنند و دیگر این محتوا را مشاهده نکنند. اپل تصمیم دارد تا این قابلیت را پیش از آغاز فرایند انتخابات آمریکا در سال 2020 اعمال کند.

این قابلیت جدید به کاربران امکان مسدود کردن هر محتوای مربوط به انتخابات یا اطلاعات دیگر سیاسی را می‌دهد. فیس‌بوک مشخصاً اعلام کرده که این تبلیغات مربوط به محتوایی می‌شوند که برای نمایش آن‌ها هزینه پرداخت شده است و تبلیغات سیاسی که به صورت خودجوش توسط کاربران ارائه می‌شود ممکن است در این قابلیت مسدود نشوند.

شرکت فیس‌بوک تا پیش از این نیز رفتاری متفاوت در مورد تبلیغات سیاسی منتشر شده در پلتفرم‌های آنلاین داشته که با رفتار شرکت‌های دیگر نظیر گوگل و اپل متفاوت بوده است. رفتار متفاوت فیس‌بوک نسبت به شرکت‌های دیگر باعث شده تا بسیاری از افراد نسبت به این کمپانی انتقادهای ویژه‌ای را مطرح کنند.

گفتنی است که شرکت اپل بخش ویژه‌ای را در بخش اپل نیوز اضافه کرده است که کاربران آمریکایی می‌توانند اطلاعات مربوط به انتخابات آمریکا در سال 2020 را به صورت کاملا بی‌طرف و از منابع خبری تائید شده دریافت کنند. اپل اعلام کرده بود که این ابزار را برای مبارزه با انتشار اخبار جعلی و تأثیر شبکه‌های اجتماعی در نتیجه انتخابات اضافه کرده است.

کاربرانی که اقدام به آپدیت اپلیکیشن فیس‌بوک یا اینستاگرام می‌کنند، در صورتی که اکانت آن‌ها مربوط به کشور آمریکا باشد می‌توانند از این آپشن جدید استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373