لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاهش تعداد فروش، باعث سقوط رتبه جهانی اپل واچ نشد

کاهش تعداد فروش، باعث سقوط رتبه جهانی اپل واچ نشد

گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل در سه ماهه اول سال 2020 توانسته 5.2 میلیون اپل واچ را در سراسر دنیا بفروشد و همچنان به عنوان اولین عرضه کننده ساعت‌های هوشمند شناخته شود.

گزارش موسسه Canalys حاکی از آن است که شرکت اپل در بازه زمانی یاد شده میزان فروش کمتری از اپل واچ نسبت به گذشته داشته است؛ با این حال همچنان اپل در صدر شرکت‌های تولید کننده ساعت‌های هوشمند قرار دارد. Canalys اعلام کرده که اپل مشخصاً در بازه یاد شده با کاهش فروش اپل واچ در آمریکای شمالی و اروپا مواجه بوده است. از طرف دیگر، این شرکت در این بازه به دلیل افزایش تقاضا برای خرید هندزفری‌های بی‌سیم میزان بیشتری ایرپاد را در سراسر جهان فروخته است.

اپل در حال حاضر 36.3 درصد از سهم بازار این محصولات را در اختیار دارد. این در حالی است که سهم اپل در بازه زمانی مشابه در سال 2019 برابر با 46.7 درصد بوده است. 

هواوی به عنوان شرکت دوم در زمینه عرضه ساعت‌های هوشمند با اختلاف زیاد در رتبه دوم قرار گرفته و 2.1 میلیون از این محصولات را به فروش رسانده است. سهم هواوی از بازار ساعت‌های هوشمند در این بازه 14.9 درصد بوده است و پس از آن شرکت سامسونگ با تولید ساعت‌های هوشمند اختصاصی خود در رتبه سوم قرار گرفته است.

شرکت اپل از سال 2015 با معرفی ساعت‌های هوشمند اپل واچ توانسته بازار این محصولات را تصاحب کند و به یکی از مهم‌ترین نقش آفرینان در زمینه تولید محصولات پوشیدنی هوشمند شناخته شود. اپل در تلاش است تا جایگاه خود را در حوزه تولید پوشیدنی‌های هوشمند نظیر ایرپاد و اپل واچ در کنار محصولات هوشمند سازی خانه نظیر هوم پاد ارتقا دهد و به همین دلیل پیش بینی می‌شود که به‌زودی سیاست‌های جدید این شرکت باعث افزایش فروش محصولاتی نظیر هوم پاد و ایرپاد شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373