لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

همکاری اپل با یک سریال صهیونیستی به نام «تهران»

همکاری اپل با یک سریال صهیونیستی به نام «تهران»

شرکت اپل به تازگی حق پخش یک سریال صهیونیستی به نام «تهران» را برای انتشار از طریق سرویس‌های استریم محتوای ویدیویی دریافت کرده است.

در توضیحات منتشر شده آمده است که موضوع این سریال در مورد نفوذ یک جاسوس صهیونیستی به تهران است که مأموریت دارد تا به نهادهای امنیتی کشور ضربه بزند. نام این جاسوس که از طرف سازمان موساد به ایران فرستاده شده «Tamar Rabinyan» است و در زمینه نفوذ به سیستم‌های امنیت سایبری و هک آن‌ها تخصص دارد. وظیفه این جاسوس اسرائیلی نیز متوقف کردن روند کاری نیروگاه‌های هسته‌ای ایران از طریق نفوذ به کامپیوترها و شبکه داخلی کشور عنوان شده است. است. تریلرهای این سریال نشان دهنده آن است که محیط داستان آن در شهر تهران روایت می‌شود و سریال، پایتخت ایران را بازسازی کرده و دیالوگ‌های آن اغلب به زبان فارسی و عبری هستند.

این سریال قرار است از طریق سرویس استریم محتوای ویدیویی شرکت اپل آماده پخش شود. گفتنی است که شرکت اپل در سراسر دنیا به دلیل مقاصد تجاری اقدام به خرید سریال‌ها و فیلم‌های مختلف می‌کند و آن‌ها را از طریق سرویس‌های آنلاین خود آماده ارائه به کاربران می‌کند. این مسئله به معنای آن است که اپل امتیاز پخش هر سریال که احتمال جذب مخاطب داشته باشد را خریداری کرده و آن را از طریق سرویس‌های اختصاصی خود پخش می‌کند.

اپل از سال 2017 میلادی تصمیم به تصاحب امتیاز پخش سریال‌های مختلف گرفته و از آن طریق بسیاری از محتویات ویدیویی را به صورت انحصاری برای پخش به کاربران آماده عرضه کرده است که سریال یاد شده نیز یکی از نمونه‌های این مجموعه است. 

نکته: وبلاگ اپل اِن آی سی این خبر را صرفاً جهت اطلاع رسانی منتشر کرده و هیچ موضعی درباره موضوع آن ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420