لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی جدید ارباب حلقه‌ها در آیفون و اندروید

بازی جدید ارباب حلقه‌ها در آیفون و اندروید

بک بازی دیگر از مجموعه ارباب حلقه‌ها به تازگی معرفی شده است و قرار است به زودی آماده عرضه به کاربران دستگاه‌های همراه شود.

شرکت NetEase با همکاری کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفته تا یک بازی دیگر از مجموعه ارباب حلقه‌ها را آماده عرضه به دستگاه‌های موبایل کند. این بازی با عنوان The Lord of the Rings: Rise to War معرفی شده است که قرار است از جمله بازی‌های استراتژی پلتفرم موبایل باشد که به کاربران ارائه می‌شود.

این بازی همچنین قرار است تمامی کاراکترها و لوکیشن‌های پرطرفدار مجموعه فیلم‌های ارباب حلقه‌ها را در خود جای دهد. بر این اساس اجرای این بازی می‌تواند برای علاقه‌مندان مجموعه فیلم‌های ساخته شده توسط پیتر جکسون جالب باشد.

The Lord of the Rings: Rise to War قرار است برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس آماده عرضه باشد. در این بازی داستانی به طول 3000 سال روایت می‌شود و قرار است به صورت مداوم در «میدل ارت» به روز رسانی شود. آپدیت های عرضه شده از این بازی قرار است به صورت مداوم بخش‌های بیشتری از میدل ارت را به کاربران نشان دهد و چالش‌های جذاب‌تری را به بازی اضافه کند.

این بازی احتمالاً پس از انتشار امکانات رایگانی را به کاربران ارائه می‌دهد. با این حال امکان اجرای تمامی قابلیت‌های آن ملزم به پرداخت هزینه از طریق روش درون برنامه‌ای خواهد بود و توسعه دهنده این بازی امکان خرید امکانات بازی با استفاده از پلی استور و اپ استور را به کاربران ارائه خواهد داد. گفتنی است که این بازی احتمالاً تا ماه اوت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373