لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ماموت، مونتری یا اسکای لاین؟ نام مک او اس 10.16 چه خواهد بود؟

ماموت، مونتری یا اسکای لاین؟ نام مک او اس 10.16 چه خواهد بود؟

 کمتر از یک هفته به برگزاری کنفرانس WWDC 2020 باقی مانده و حالا بسیاری از کاربران در حال انتشار پیش بینی‌های مختلف در مورد نام مک او اس 10.16 هستند. اغلب پیش بینی‌ها رو نام‌های ماموت، مونتری و اسکای لاین متمرکز هستند.

بسیاری از کاربران و طرفداران محصولات اپل پیش از معرفی این محصولات اقدام به انتشار شایعاتی در مورد نام سیستم عامل مک می‌کنند. اپل تا پیش از سال 2013 از نام گربه سانان نظیر لئوپارد برای OS X استفاده می‌کرد. اما پس از آنکه اپل نام سیستم عامل دسکتاپ خود را به macOS تغییر داد، از نام مناطق مختلف در ایالت کالیفرنیا استفاده کرد.

سیرا، های سیرا، موهاوه و کاتالینا همگی نام بخش‌هایی از ایالت کالیفرنیا هستند. در این میان، اپل مجوز استفاده از نام 20 منطقه از ایالت کالیفرنیا برای مقاصد تجاری را دریافت کرده است. اپل می‌تواند از تمامی این نام‌ها برای نام‌گذاری سیستم عام مک او اس استفاده کند.

با توجه به این موضوع بسیاری از کاربران شایعات مختلفی را منتشر کرده‌اند. مهم‌ترین شایعات در این میان شامل سه نام ماموت، مونتری و اسکای لاین هستند.

ماموت نام یک برکه و کوه در منطقه کوهستانی سیرا است. اپل این نام تجاری را در مارس 2019 به ثبت رسانده است. مونتری یا مونته‌ری شهری تاریخی است که نام آن در دسامبر 2013 توسط شرکت اپل برای مقاصد تجاری به ثبت رسیده است. اسکای لاین نیز بلواری بزرگ است که در منطقه سانتا کروز در جنوب سان فرانسیسکو قرار گرفته است. این نام نیز در دسامبر 2013 توسط اپل به ثبت رسیده است.

اپل در جریان کنفرانس دوشنبه هفته آینده از مک او اس 10.16 رونمایی می‌کند و احتمالاً از یکی از این مناطق برای نام گذاری محصولات خود استفاده می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420