لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پلی استیشن 5 با قیمت 499 دلار فروخته خواهد شد؟

پلی استیشن 5 با قیمت 499 دلار فروخته خواهد شد؟

یکی از مدیران سابق ایکس باکس به تازگی اعلام کرده که امکان ندارد که پلی استیشن 5 قیمتی بیشتر از 500 دلار داشته باشد.

آلبرت پنلو، مدیر سابق بازاریابی ایکس باکس در شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که امکان ندارد که شرکت سونی این کنسول جدید را بتواند بیشتر از 500 دلار در بازار جهانی به فروش برساند. وی این ادعاها را در توییتر خود منتشر کرده و اعلام کرده که قیمت پلی استیشن 5 برابر با 499 دلار خواهد بود.

وی در یک توییت دیگر توضیح داده که شیوه قیمت گذاری در بازاریابی این نسل جدید کنسول‌های بازی بسیار اهمیت دارد و مهم‌ترین عامل موفقیت یا شکست محصولات رقیب به‌حساب میاید. وی بر این اعتقاد است که قیمت گذاری تا پیش از این هرگز به‌اندازه امروز مهم نبوده است و در این نسل جدید از کنسول‌های بازی، محصولی برنده اصلی خواهد بود که قیمت مناسب‌تری داشته باشد.

وی با توجه به همین موضوع و ارائه مثالی از عرضه پلی استیشن 3 با قیمت اولیه 599 اعلام کرده که بازاریابی در نسل جدید کنسول‌هایی که قرار است در سال 2020 آماده عرضه به بازار شوند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل شرکت سونی از اتفاقات گذشته درس بزرگی گرفته است. سونی پس از شکست در عرضه پلی استیشن 3 تصمیم به عرضه پلی استیشن 4 با قیمت 399 دلار گرفت و حالا نیز در عرضه این کنسول جدید نیز همین سیاست را پیش خواهد گرفت و قیمت محصول خود را از سقف 500 دلار بالاتر نمی‌آورد.

گفتنی است که شرکت سونی و مایکروسافت هیچ کدام هنوز به صورت رسمی قیمت پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس را مشخص نکرده‌اند و معلوم نیست این محصولات با چه قیمتی آماده عرضه خواهند شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420