لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا تولید مک بوک با پردازنده ARM برای تجارت اپل خطرناک است؟

آیا تولید مک بوک با پردازنده ARM برای تجارت اپل خطرناک است؟

گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس WWDC 2020 که هفته آینده به صورت مجازی برگزار می‌شود از امکان پشتیبانی مک او اس با پردازنده‌های ARM رونمایی کند. حال مجله تحلیلی فوربس در مقاله‌ای تحلیلی اعلام کرده که عرضه محصولات مبتنی بر این پردازنده ممکن است برای تجارت اپل خطرناک باشد.

فوربس اعلام کرده که ساده‌ترین گروه از افرادی رضایتشان با تولید مک بوک های مبتنی بر ARM جلب می‌شود، کاربران و مصرف کنندگان است. آن‌ها در ابتدای عرضه محصولات مبتنی بر ARM از قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی طولانی مدت تر باتری و قیمت ارزان‌تر سخن به میان خواهند آورد.

اما نکته‌ی دشوار کننده این فرایند برای شرکت اپل جلب رضایت توسعه دهندگان برای عرضه اپلیکیشن‌های کاربردی برای این محصولات است. کاربران عادی در بررسی‌های اولیه متوجه بزرگ‌ترین چالش اپل در زمان معرفی و عرضه این محصولات نخواهند شد. اما اگر اپل نتواند امکانات مشخصی را برای توسعه دهندگان فراهم کند، آنگاه اپلیکیشن‌های کمتری برای این محصولات عرضه خواهند شد و در نهایت بسیاری از کاربرانی که این محصولات را خریداری می‌کنند نیز از عدم کارکرد بسیاری از اپلیکیشن‌ها در آن ناراضی خواهند شد.

با توجه به این موضوع، شرکت اپل ممکن است با تولید مک بوک های مبتنی بر پردازنده‌های ARM خود را در یک دردسر بزرگ بی اندازد که برای تجارت و درآمد زایی بسیار خطرناک خواهد بود.

از طرف دیگر بسیاری از سرمایه گذاران از اپل انتظار فروش حداکثری دارند و فروش کم حتی یکی از محصولات این شرکت نیز تأثیر زیادی روی ارزش سهام آن می‌گذارد. تنها دو سال پیش بود که شرکت اپل به خاطر فروش ضعیف آیفون XR و هوم پاد با کاهش چشم گیر ارزش سهام مواجه شد و حالا این شرکت باید از اشتباه‌های گذشته درس گرفته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420