لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیام رسان فیس بوک در آی او اس به زودی از تاچ آیدی و فیس آیدی پشتیبانی می‌کند

پیام رسان فیس بوک در آی او اس به زودی از تاچ آیدی و فیس آیدی پشتیبانی می‌کند

شرکت فیس بوک در حال توسعه و ساخت ابزارهایی است که از آن طریق می‌تواند پشتیبانی از فیس آیدی و تاچ آیدی را به نسخه‌های بعدی پیام رسان فیس بوک بیاورد.

کاربران از طریق این امکان جدید که قرار است در نسخه‌های بعدی پیام رسان فیس بوک ارائه شود می‌توانند به صورت سریع و کاملاً ایمن اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک را باز کرده و از آن طریق به مشاهده پیام‌ها یا ارسال پیام‌های جدید بپردازند.

سیستم احراز هویت پیام رسان فیس بوک قرار است به کاربران این امکان را دهد تا از طریق چهره یا اثر انگشت قفل پیام‌ها را باز کنند. اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک در صورت فعال بودن این قابلیت به صورت خودکار و پس از مدتی کار نکردن بسته می‌شود. مدت زمان عدم کار کردن برای قفل شدن اپلیکیشن می‌تواند از 1 دقیقه تا 1 ساعت متغیر باشد و کاربران می‌توانند این زمان را به صورت دستی تنظیم کنند.

یکی از سخنگویان شرکت فیس بوک در مصاحبه با وب سایت Engadget تلاش این شرکت برای عرضه قابلیت یاد شده در اپلیکیشن‌های جدید پیام رسان فیس بوک را تائید کرده است و اعلام کرده این شرکت به زودی این اپلیکیشن جدید را از طریق اپ استور در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سخنگوی فیس بوک در توضیحات خود اعلام کرده که این شرکت در تلاش است تا امکانات امنیتی جدیدی را ارائه دهد که حتی در صورت باز شدن قفل آیفون کاربران همچنان بتوانند از پیام‌های ارسالی و دریافتی خود محافظت کنند و دیگر نگران اتفاقات و مشکلات مربوط به لو رفتن اطلاعات شخصی خود را نداشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373