لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا پلی استیشن 5 بزرگ‌ترین کنسول جهان است؟

آیا پلی استیشن 5 بزرگ‌ترین کنسول جهان است؟

سونی به تازگی از پلی استیشن 5 رونمایی کرده است و حالا خبرها و حواشی مربوط به این محصول در حال افزایش است. در این میان یک سؤال مهم در میان کاربران دست به دست می‌چرخد و آن هم این است که ابعاد پلی استیشن 5 چقدر است.

سونی در جریان معرفی این کنسول فقط ظاهر آن را نشان داد که باعث شد تا بسیاری از افراد شوخی‌های متعددی با آن کنند. یکی از رایج‌ترین این شوخی‌ها که خیلی سریع به یک میم اینترنتی تبدیل شد، این بود که پلی استیشن 5 شبیه به نسل‌های پیشین پلی استیشن است که یک لباس سفید یا حوله را به تن کرده است.

با این حال سونی در جریان رویداد اختصاصی خود به هیچ وجه حرفی از ابعاد این کنسول نزد و حتی آن را به صورت واقعی نیز نشان نداد. همین مسئله باعث شده تا هیچ یک از کاربران اطلاعات دقیقی از ابعاد کنسول پلی استیشن 5 نداشته باشند.

برخی از حدس و گمان‌ها البته ادعا می‌کنند که ابعاد پلی استیشن 5 از تمام کنسول‌هایی که تا به امروز معرفی شده‌اند بزرگ‌تر است و به همین خاطر نیز سونی همانند گذشته امکان استفاده از آن به صورت افقی را همراه با یک استند مهیا کرده است.

این ادعا حاکی از آن هستند که پلی استیشن 5 حتی از ایکس باکس سری ایکس نیز ابعاد بزرگ‌تری دارد و این مسئله مشخصاً به طراحی نازک‌تر و کاهش ضخامت آن نسبت به کنسول نسل نهمی مایکروسافت مربوط است. علاوه بر این، تعبیه پردازش گر هشت هسته‌ای در نیز باعث می‌شود تا پلی استیشن 5 ظاهری کشیده‌تر داشته باشد و سونی برای ساخت این محصول نیاز به فضای بیشتر برای تعبیه سیستم خنک کنندگی داشته باشد.

باوجود تمامی این شایعات باید تا زمان عرضه نهایی این کنسول باقی ماند و فعلاً نمی‌توان ادعای دقیقی از ابعاد پلی استیشن 5 کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373