لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حدود 60% دستگا‌ههای فعال، iOS 8 را نصب کرده‌اند

حدود 60% دستگا‌ههای فعال، iOS 8 را نصب کرده‌اند

بر اساس اطلاعاتی که در صفحه پشتیبانی توسعه دهندگان در فروشگاه اپل منتشر شده است، پس از گذشت هفت و نیم هفته از انتشار عمومی  و رسمی iOS 8 بیش از 56 درصد از دستگاههای iOS این سیستم عامل را نصب کرده‌اند.

درصد نصب iOS 8 در طی دو هفته اخیر 4 درصد افزایش داشته است و بدین معناست که در طول ماه خیر حدودا 8 درصد نصب آن در دستگاهها افزایش یافته است. در خلال کنفرانس خبری مربوط به معرفی آیپد در 16 اکتبر تیم کوک اعلام کرده بود که تا تاریخ 13 اکتبر 48% دستگاهها iOS 8 را نصب کرد‌اند. پیش از آن نیز تا 21 سپتامبر این آمار در حدود 46 درصد بوده است و این نشان می‌دهد که میزان نصب این سیستم عامل روند صعودی خوبی داشته است.

یکی از دلایل افزایش میزان نصب را می‌توان به عرضه بروزرسانی iOS 8.1 در تاریخ 20 اکتبر مرتبط دانست که ویژگیهای جدیدی همچون Apple Pay، SMS Forwarding، Instant Hotspot، دسترسی به iCloud Photo Library و همچنین بازگشت Camera Roll را شامل می‌شد.

عرضه iOS 8 در ابتدا با باگ‌ها و مشکلات مختلفی همراه بود که بسیاری را نگران و نا‌امید کرد. مشکلاتی همچون از کار افتادن شناساگر لمسی، شبکه سلولار، از کار افتادن HealthKit و مشکلات دیگری که با عرضه بروزرسانی‌های iOS 8.01 بوجود آمد، نسخه‌ای بود که مشکلات فراوانی را بجای حل مشکلات قبلی برای کاربران آیفون 6 و پلاس بوجود آورده بود. اما با عرضه بروزسانی‌ iOS 8.02 و پس از iOS 8.1 این سیستم عامل به ثبات خوبی رسیده است و هر هفته به سرعت به میزان نصب شدن آن در دستگاهها افزوده می‌شود

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420