لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد مینی 6 و آیپد ایر 4 در سال 2020 و با حذف حاشیه نمایشگر عرضه می‌شوند

آیپد مینی 6 و آیپد ایر 4 در سال 2020 و با حذف حاشیه نمایشگر عرضه می‌شوند

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در نیمه دوم سال 2020 میلادی محصولات جدید نظیر آیپد مینی 6 و آیپد مینی 4 را آماده عرضه به کاربران کند.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری دیجی تایمز شرکت اپل در حال آماده‌سازی خود برای رویداد WWDC 2020 است که طی آن محصولاتی جدید نظیر آیمک 2020 و آیپدهای جدید را رونمایی می‌کند. اما این محصولات قرار است در نیمه دوم سال 2020 میلادی و پیش از معرفی آیفون‌ها در سپتامبر آماده عرضه به بازار شوند.

دیجی تایمز امید دارد که اپل در جریان WWDC 2020 و در کنار رونمایی از نسخه جدید سیستم‌عامل‌های اختصاصی خود نظیر مک او اس 10.16 و آی او اس 14 از محصولات سخت افزاری جدید رونمایی کند. این محصولات شامل آیپد مینی 6 و آیپد ایر 4 در کنار آیمک 2020 هستند که قرار است در نیمه دوم سال 2020 میلادی و در بازه جولای تا سپتامبر امسال آماده عرضه به بازار جهانی شوند.

این گزارش تأکید دارد تا که اپل در حال طراحی و ساخت آیپد مینی نسل جدید با سایز بزرگ‌تری است. بر این اساس به نظر می‌رسد که این محصول قرار است با نمایشگری بزرگ‌تر از 7.9 اینچ آماده عرضه شود و در محدوده 8 تا 9 اینچ باشد. اپل در تلاش است تا با حذف حاشیه‌های کناری و بدون تغییر ابعاد آیپد مینی نمایشگر آن را بزرگ‌تر کرده و از طراحی جدید خود که در آیفون و آیپد پروها دیده شده استفاده کند.

علاوه بر این، اپل از این طراحی برای ساخت آیمک نیز استفاده خواهد کرد. آیمک 2020 قرار است به جای طراحی 21.5 اینچی نمایشگر، مجهز به نمایشگر با سایز 23 اینچ شود که این مسئله به صورت مشخص به طراحی جدید شرکت اپل بازمی‌گردد. گفتنی است که آیپد ایر 3 نیز قرار است با سایز 10.8 اینچ تولید و طراحی شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420