لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توسعه پردازنده های ARM احتمالا در نسل جدید مک بوک 12 اینچ آغاز میشود

توسعه پردازنده های ARM احتمالا در نسل جدید مک بوک 12 اینچ آغاز میشود

گزارش‌های مختلفی از تصمیم اپل برای تولید و عرضه مک بوک‌های مبتنی بر پردازنده‌های ARM منتشر شده است و حالا برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که تراشه‌ها سرآغازی دوباره برای مک بوک 12 اینچ خواهد بود.

اکانت توییتری @choco_bit به تازگی ادعا کرده که اطلاعاتی ویژه از تولید مک بوک های 12 اینچی در شرکت اپل پیدا کرده است. وی اعلام کرده که اپل تصمیم دارد تا پردازنده‌های جدید A14 را در این مک بوک های 12 اینچی جدید تعبیه کند و این محصولات اولین تلاش‌های شرکت اپل برای عرضه مک او اس روی پردازنده‌های ARM خواهند بود.

این اکانت توییتری اعلام کرده که به سندی داخلی از شرکت اپل دست یافته است که از آن طریق تیم توسعه و مهندسی شرکت اپل در حال توسعه و ساخت امکاناتی ویژه برای مک بوک های 12 اینچ مبتنی بر پردازنده ARM هستند. بر این اساس اپل در این سند به تأثیر عرضه مک او اس روی پردازنده‌های یاد شده نیز تحقیقاتی داشته و تأثیر آن را بر قابلیت‌های مختلف نظیر بوت کمپ و دیگر قابلیت‌های کاربردی سیستم عامل مورد تست قرار داده است.

اپل از سال 2015 تصمیم به تولید انبوه و عرضه مک بوک های 12 اینچی گرفت. با این حال این شرکت سال گذشته به صورت رسمی تولید این محصولات را متوقف کرد. عرضه مکه‌ای 12 اینچی با پردازنده Core m3 محدودیت‌های بسیاری را برای کاربران ایجاد کردهِ بود که باعث می‌شد تا در کنار قیمت بالا کاربران تمایلی به خرید این محصولات نداشته باشند.

با توجه به این موضوع شرکت اپل در سال 2020 میلادی احتمالاً اولین تلاش‌های خود برای تولید دوباره مک بوک های 12 اینچی همراه با پردازنده‌های جدید را فاش می‌کند. بر این اساس پیش بینی میشود که این مک بوک های جدید تا سال 2021 در اختیار کاربران قرار گیرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420