لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مجیک کیبورد برای آیپد مدل‌ها دیگر نیز آماده عرضه می‌شود

مجیک کیبورد برای آیپد مدل‌ها دیگر نیز آماده عرضه می‌شود

 شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در آینده نزدیک مجیک کیبورد برای آیپد را برای مدل‌های دیگر تبلت خود نیز آماده عرضه کند.

بر اساس گزارشی که اکانت توییتری L0vetodream به تازگی منتشر کرده، شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک مجیک کیبورد برای آیپد ایر و نسخه‌های معمولی آیپد و آیپد پرو نسل 3 را آماده عرضه کند.

بر این اساس شرکت اپل در حال طراحی و ساخت مجیک کیبورد برای آیپد پرو نسل 3 است که در سال 2018 آماده عرضه شده بود. شرکت اپل قصد دارد تا این محصولات را به زودی آماده عرضه کند و امکان استفاده از مجیک کیبورد را برای تمامی کاربران فراهم کند.

اولین مدل مجیک کیبورد در اوایل سال 2020 میلادی توسط شرکت اپل برای آیپد پرو نسل 4 آماده عرضه کرده بود. این محصول امکانات کاربردی‌تری را نسبت به اسمارت کیبورد به کاربران ارائه می‌دهد که از طریق آن می‌توان به ترکپد در کنار امکان تایپ سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر دسترسی داشت.

مجیک کیبورد آیپد امکان شارژ از طریق درگاه USB-C را به کاربران فراهم میاورد و به صورت مگنتی به آیپد پرو نسل 4 متصل می‌شود. در این میان، گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که مجیک کیبورد برای آیپد پرو نسل 3 و آیپد ایر قرار است تا نیمه دوم 2020 میلادی آماده عرضه به کاربران شود. شرکت اپل احتمالاً این محصول را در رویداد زمستانی خود رونمایی و آماده عرضه به بازار می‌کند.

اپل از سال 2018 سیاست ویژه‌ای را برای تولید و عرضه آیپد پروها در نظر گرفته که بر اساس آن کاربران می‌توانند حتی در صورت استفاده از مدل‌های غیر پروی این محصولات به اپل پنسل و اسمارت کیبورد نیز دسترسی داشته باشند. بر این اساس به نظر می‌رسد که تولید مجیک کیبورد جدید برای آیپدهای غیر پرو نیز بخشی از این تغییر سیاست‌ها باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373