لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اولین کمپانی 1.5 تریلیون دلاری آمریکا شد

اپل اولین کمپانی 1.5 تریلیون دلاری آمریکا شد

شرکت اپل به تازگی توانسته رکورد ارزش سهام جدیدی را برای خود به ثبت برساند و به اولین کمپانی آمریکایی 1.5 تریلیون دلاری تبدیل شود.

بر اساس گزارش موسسه Fast Company شرکت اپل توانسته کمتر از یک سال پس از به ثبت رساندن رکورد 1 تریلیون دلاری حالابه یک شرکت 1.5 تریلیون دلاری تبدیل شده است. اپل در روز چهارشنبه هفته گذشته و در میانه شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان به عنوان یک شرکت 1.5 تریلیون دلاری در بازار بورس NASDAQ شناخته شد.

اپل اولین شرکتی است که در کشور آمریکا به یک کمپانی 1.5 تریلیون دلاری تبدیل شده است. علاوه بر این، این شرکت دومین کمپانی جهان است که به این رکورد دست پیدا کرده است. کمپانی نفتی آرامکو عربستان در حال حاضر نزدیک به 2 تریلیون دلار ارزش دارد و اولین شرکتی است که این رکورد را رد کرده است.

هر سهم شرکت اپل با قیمت 352 دلار در بازار سهام در حال فروش است که در مجموع می‌توان گفت که 1.5 تریلیون دلار ارزش کل این کمپانی خواهد شد. ارزش سهام اپل البته در مارس 2020 کاهش چشم گیری داشت و هر سهم این شرکت با قیمت 229 دلار به فروش می‌رسید. اما این شرکت در نهایت توانست در شرایط شیوع ویروس کرونا فروش زیادی از محصولات اصلی و اکسسوری های خود را به ثبت برساند و ارزش سهام خود را به طرز چشم گیری افزایش دهد.

برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که ورود زودهنگام اپل به حوزه تولید انبوه تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم ارتباطی 5G عامل اصلی افزایش ارزش سهام این شرکت در طول چند ماه گذشته بوده است. تحلیلگران اکثراً به افزایش ارزش شرکت اپل پس از عرضه آیفون 12 خوش بین هستند و به همین خاطر ارزش این شرکت در طول ماه‌های گذشته همواره در حال افزایش بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420