لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اطلاعات فنی پلی استیشن 5

اطلاعات فنی پلی استیشن 5

شرکت سونی روز پنجشنبه 22 خرداد 1399 به صورت رسمی از پلی استیشن 5 به عنوان کنسول نسل جدید خود رونمایی کرد.

این کنسول جدید با ظاهر و طراحی متفاوت همراه با سخت افزارهای بهینه‌تر طراحی و ساخته شده است. در نگاه اول به پلی استیشن 5 طراحی عمودی آن به چشم می‌خورد. سونی این بار همانند مایکروسافت در ساخت ایکس باکس سری ایکس، تلاش کرده تا پلی استیشن 5 را به صورت عمودی و ایستاده طراحی کند. از طرف دیگر مشخص شده که کنسول جدید پلی استیشن 5 با همان دو رنگ سفید و مشکی مشابه با کنترلر Dual Sense ساخته شده است.

البته سونی اعلام کرده پلی استیشن 5 می‌تواند به صورت افقی نیز روی سطوح مختلف قرار بگیرد. البته قرار گرفتن به شیوه‌های مختلف روی سطوح مستلزم استفاده از پایه‌ای ویژه است که کاربران باید از آن استفاده کنند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 سونی این کنسول را در دو نسخه عادی و همراه با درایو بلو ری و نسخه تمام دیجیتالی بدون این درایو آماده عرضه کرده است. با توجه به این موضوع می‌توان حدس زد که نسخه تمام دیجیتال به خاطر عدم پشتیبانی از درایو بلو ری تا حدودی ارزان‌تر باشد. البته شرکت سونی هنوز اطلاعات دقیق قیمت این کنسول را ارائه نداده و نمی‌توان به طور صد درصد در مورد آن‌ها دعایی را مطرح کرد.

پلی استیشن 5 مجهز به پردازنده مرکزی AMD Zen 2 هشت هسته‌ای به همراه تراشه 10.28 ترافلاپی شخصی سازی شده برای انجام پردازش‌های گرافیکی و مرکزی است.

این کنسول بازی جدید مجهز به حافظه اس اس دی بوده که تا 825 گیگابایت امکان ذخیره سازی را به کاربران خود می‌دهد. این کنسول می‌تواند تصاویر را نهایتان با کیفیت 8K و نرخ دینامیکی بالای تصویر نشان دهد. این کنسول همچنین امکان پخش صدا به صورت سه بعدی را فراهم میاورد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420