لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان ارسال محتوای Quibi به کروم کست اضافه شد

امکان ارسال محتوای Quibi به کروم کست اضافه شد

یک ماه پیش بود که توسعه دهندگان اپلیکیشن Quibi پشتیبانی از سرویس ایر پلی را به کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون ارائه داده بودند و حالا در آپدیت‌های جدید این به روز رسانی پشتیبانی از کروم کست نیز به کاربران ارائه شده است.

کاربران آیفون‌ها که از اپلیکیشن Quibi برای تماشای محتوای ویدیویی استفاده می‌کنند و تمایل به اتصال آن به تلویزیون‌های اسمارت اندرویدی دارند می‌توانند از طریق بخش پشتیبانی کروم کست محتوای ویژه‌ای سرویس را روی نمایشگرهای بزرگ تلویزیون‌های خود تماشا کنند. علاوه بر این کاربرانی که از ست تاپ باکس‌ها و دانگل‌های نسل جدید کروم کست استفاده می‌کنند نیز امکانات مشابهی را برای استفاده از محتوای ویژه این سرویس دارند.

Quibi یک سرویس آنلاین برای تماشای محتوای ویدیوی است که به صورت انحصاری برای تلفن‌های هوشمند طراحی شده است. محتوای ارائه شده در این سرویس به صورت مستقیم در تلفن‌های هوشمند و با نسبت ابعادی این دستگاه‌ها سازگاری دارند، با این حال کاربران برای مشاهده این ویدیوها در دستگاه‌هایی نظیر تلویزیون‌های هوشمند یا استفاده از ست تاپ باکس‌های دیجیتالی اپل تی وی و کروم کست محدودیتی ندارند. در نسخه‌های این اپلیکیشن پشتیبانی از ایرپلی 2 و سیستم ارتباطی WIDI اضافه شده است.

برای دسترسی به محتوای ارائه شده در سرویس Quibi کاربران باید از طریق پرداخت درون برنامه‌ای اشتراک این سرویس را خریداری کنند. با توجه به این موضوع، کاربران برای دسترسی به این محتوا از طریق آیفون‌ها باید گیفت کارت اپل را برای شارژ حساب کاربری خود استفاده کنند. همچنین کاربران تلفن‌های هوشمند اندرویدی برای مشاهده محتوای ارائه شده در Quibi باید حتماً اقدام به پرداخت درون برنامه‌ای از طریق سرویس گوگل پلی کنند که نیاز به گیفت کارت گوگل پلی دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420