لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

طراحی آیمک 2020 با نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود

طراحی آیمک 2020 با نمایشگر بدون حاشیه خواهد بود

گزارش‌های منتشر شده از فعالیت‌های شرکت اپل حاکی از آن است که آیمک 2020 با نمایشگر بدون حاشیه و همانند آیفون‌ها و آیپد پروهای نسل جدید طراحی و توسعه خواهد یافت.

اکانت توییتری @SonnyDickson که در زمینه انتشار اخبار فناوری فعالیت می‌کند، به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانس WWDC 2020 از سری جدید آیمک‌ها رونمایی کند. این اکانت توییتری همچنین اعلام کرده که آیمک 2020 مجهز به نمایشگر بدون حاشیه، تراشه امنیتی T2 و پردازنده گرافیکی AMD Navi خواهد بود.

با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد که شرکت اپل از آیمک‌های جدید خود با پردازنده‌های گرافیکی خانواده AMD Navi رونمایی می‌کند که سال گذشته توسط AMD آماده معرفی شده بود. با توجه به گزارش‌های منتشر شده، اپل برای اولین بار در سال 2020 میلادی تصمیم دارد تا آیمک‌ها را به سیستم ذخیره سازی تمام اس اس دی مجهز کند که این مسئله باعث افزایش سرعت انتقال داده و روند کارکرد این کامپیوترهای می‌شود.

اپل تا پیش از این از ذخیره سازی ترکیبی Fusion Drive در کامپیوترهای آیمک استفاده می‌کرد که شامل یک بخش اس اس دی برای بوت سیستم عامل و بخش دیگر برای ذخیره سازی اطلاعات و داده بود. اما حالا شرکت اپل تصمیم دارد تا آیمک‌ها را همانند مک بوک‌ها به ذخیره سازی کاملاً مبتنی بر اس اس دی مجهز کند.

شرکت اپل همچنین در تلاش است که از پردازنده‌های نسل جدید اینتل با عنوان Comet Lake در آیمک 2020 استفاده کند. این پردازنده‌ها در آوریل سال جاری میلادی از طرف شرکت اینتل معرفی شده‌اند.

با توجه به گزارش‌های منتشر شده، اپل این آیمک‌های جدید را که شامل نسخه 23 اینچی این محصولات می‌شوند را در جریان کنفرانس WWDC 2020 رونمایی و آماده عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420