لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از کنفرانس پلی استیشن 5 چه انتظاری می‌توان داشت

از کنفرانس پلی استیشن 5 چه انتظاری می‌توان داشت

 شرکت سونی پس از تأخیر چند روزه تصمیم گرفته تا طی کنفرانسی که فردا برگزار می‌شود از پلی استیشن 5 به صورت رسمی رونمایی کند. این کنفرانس قرار است فردا، 11 ژوئن معادل 22 خرداد ماه 1399 ساعت 12.30 بامداد به وقت تهران برگزار شود.

شرکت سونی تا به امروز اطلاعات زیادی را از پلی استیشن 5 منتشر کرده است، با این حال این شرکت تاکنون به صورت رسمی این کنسول را معرفی و رونمایی نکرده است. حال سؤال اصلی این است که در جریان کنفرانس فردا قرار است چه چیزهایی معرفی شوند.

در ادامه این مطلب به انتظاراتی که می‌توان از کنفرانس رونمایی از پلی استیشن 5 داشت خواهیم پرداخت.

طراحی جدید کنسول پلی استیشن 5 با ابعاد بزرگ‌تر

بدنه پلی استیشن 5 یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این محصول به حساب میاید. سونی همیشه طراحی ویژه‌ای را برای نسل‌های جدید کنسول‌های خود استفاده می‌کند و به همین دلیل انتظار می‌رود که ظاهر پلی استیشن 5 نیز تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل قبلی داشته باشد.

پلی استیشن 5 احتمالاً ابعاد بزرگ‌تری ساخته شده است که دلیل آن به استفاده از سخت افزارهای قدرتمندتر نسبت به نسل قبلی خواهد بود. 

قدرت سخت افزاری پلی استیشن 5

سونی تا به امروز اطلاعات زیادی از قدرت سخت افزاری پلی استیشن 5 ارائه داده است. در حال حاضر میدانیم که پلی استیشن 5 مجهز به ذخیره سازی SSD و پردازنده گرافیکی قدرتمندتر است. با این حال در جریان کنفرانس فردا احتمالاً اطلاعات دقیق‌تری از این کنسول به دست خواهد آمد.

 

قیمت پلی استیشن 5


بسیاری از تحلیلگران تا به امروز ادعا کرده‌اند که سونی پلی استیشن 5 را با قیمتی بین 450 تا 500 دلار آماده عرضه می‌کند. اما نکته اصلی این است که حتی در صورت صحت داشتن این پیش بینی‌ها، ظرفیت‌های بالاتر این کنسول با قیمت بیشتری آماده فروش و عرضه خواهند شد. قیمت پایه یاد شده احتمالاً برای نسخه‌های 500 گیگابایتی این محصول خواهد بود.

برخی از منابع خبری نیز حدس و گمان‌هایی را از عرضه نسخه 250 گیگابایتی این کنسول با قیمت 450 دلار را مطرح کرده‌اند که به طور دقیق نمی‌توان به آن‌ها استناد کرد.

با وجود این مسئله، باید منتظر بود و دید که شرکت سونی در کنفرانس فردا شب خود از چه محصولی و با چه مشخصه‌هایی رونمایی می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373