لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرایند تولید آیفون 12 احتمالاً تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود

فرایند تولید آیفون 12 احتمالاً تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود

 شرکت اپل به زودی اولین فاز تولید آیفون 12 را راه اندازی می‌کند و تا یک ماه دیگر فرایند تولید این تلفن هوشمند را آغاز خواهد کرد.

اپل در حال حاضر تلاش دارد تا مراحل تائید مهندسی ساخت و تست آیفون 12 را آغاز کند و تا پیش از پایان یافتن ماه جولای این محصول را آماده عرضه به کاربران خواهد کرد. بر اساس گزارش وب سایت دیجی تایمر، شرکت اپل تصمیم دارد تا تأخیرهای به وجود آمده ناشی از شیوع کرونا را تا ماه‌های آینده جبران کند و در مدت زمانی کوتاه این محصول را آماده معرفی و عرضه در بازار جهانی کند.

اپل تصمیم دارد تا چند مرحله از تولید آیفون 12 را به صورت هم‌زمان آغاز کند و با سرعت بیشتری این فرایند را به اتمام برساند. با این حال برخی از تحلیلگران، نظیر مینگ چی کو ادعا کرده‌اند که شرکت اپل در بازه زمانی همیشگی امکان عرضه آیفون را ندارد و احتمال تأخیر در معرفی و در نهایت عرضه این سری از تلفن‌های هوشمند را نیز مطرح کرده‌اند. با این حال گزارش‌های منتشر شده اخیر حاکی از آن است که فرایند تولید انبوه آیفون 12 از همین حالا آغاز شده است.

با این وجود ممکن است شرکت اپل برای تولید و عرضه آیفون‌های مبتنی بر فناوری ارتباطی 5G با مشکلات ویژه‌ای مواجه باشد. این مسئله به صورت مشخص به محدودیت‌های ایجاد شده برای فعالیت کارخانه TSMC و دیگر تأمین کننده‌ها شرکت اپل است.

اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی از چهار تلفن هوشمند جدید از مجموعه آیفون 12 رونمایی کند. این محصولات همگی با فناوری ارتباطی 5G آماده عرضه به کاربران خواهند شد که امکانات بهتری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420