لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نصب خودکار آپدیت‌ها از آی او اس 13.6 به بعد حذف می‌شود

نصب خودکار آپدیت‌ها از آی او اس 13.6 به بعد حذف می‌شود

 شرکت اپل به تازگی دومین نسخه بتای آی او اس 13.6 را آماده عرضه به توسعه دهندگان کرده است و مشخص شده که در آن فرایند نصب خودکار آپدیت‌ها حذف شده است.

بر اساس اسکرین شات‌های منتشر شده از این به روز رسانی، کاربران پس از دانلود و نصب آی او اس 13.6 به بعد دیگر نیازی به نصب اجباری آپدیت‌ها ندارند. کاربران می‌توانند بین دانلود یا نصب شدن به روز رسانی‌ها گزینه‌های مختلفی را انتخاب کنند و روی تغییرات اعمال شده در سیستم عامل آی او اس نظارت بیشتری داشته باشند.

در نسخه‌های پیشین آی او اس، آپدیت‌های نرم افزاری بدون اجازه کاربر و به صورت خودکار انجام می‌شدند و کاربر صرفاً امکان مدیریت نصب به روز رسانی‌ها را داشت. این مسئله باعث می‌شد تا آپدیت‌ها به صورت خودکار و بدون اجازه کاربر، حجم قابل توجهی از ذخیره سازی آیفون را اشغال کند و در نهایت مشکلات زیادی را به‌خصوص برای کاربران آیفون‌ها با ذخیره سازی کم حجم‌تر ایجاد کند، اما حالا کاربران از آی او اس 13.6 به بعد می‌توانند به صورت مستقیم فرایند دانلود شدن یا نصب شدن را به صورت مستقیم کنترل کنند.

آی او اس 13.6 در حال حاضر در مرحله توسعه و تست‌های بتا قرار دارد و احتمالاً مشکلات نرم افزاری و کاربردی زیادی را در خود جای داده است. با توجه به این موضوع، بهتر است از نصب نسخه‌های بتای آن خودداری شود و کاربران تا زمان عرضه نسخه نهایی آن توسط شرکت اپل صبر کنند.

آی او اس 13.6 احتمالاً پس از معرفی نسخه چهاردهم سیستم عامل آیفون‌ها در جریان WWDC 2020 آماده عرضه عمومی به کاربران خواهد شد. این رویداد امسال به دلیل مشکلات ناشی از شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار خواهد شد و پس از آن این نسخه در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373