لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

EA Access به زودی برای استیم آماده عرضه می‌شود

EA Access به زودی برای استیم آماده عرضه می‌شود

 شرکت الکترونیک آرتس تصمیم دارد تا سرویس EA Access را برای کاربران استیم نیز آماده عرضه کند تا آن‌ها همانند کاربران ایکس باکس و پلی استیشن امکان دریافت و دانلود بازی‌های این شرکت را به صورت مدت دار و باقابلیت‌های ویژه در بخش آنلاین داشته باشند.

EA Access نرم افزار و سرویس اشتراکی شرکت الکترونیک آرتس است که بازی‌های این شرکت را به صورت مدت دار در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران از طریق کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی می‌توانند اشتراک EA Access را دریافت کرده و از آن طریق بازی‌های مختلف این سرویس را اجرا کنند.

عرضه EA Access برای استیم باعث می‌شود تا کاربران کامپیوترهای ویندوزی دو راه برای دسترسی به این سرویس داشته باشند. اما نکته مهم این است که EA Access امکان اجرای برخی از بازی‌ها را در پلتفرم‌های دیگر نیز فراهم می‌کند.علاوه بر این، Origin Access توضیح داده که تصمیم به عرضه دو نوع اکانت برای سرویس EA Access دارد. اکانت پایه این سرویس قرار است فقط در کنسول‌ها عرضه شود که 10 ساعت امکان استفاده به صورت رایگان را دارد و دسترسی نامحدود به بخش Vault را به کاربران می‌دهد. از طرف دیگر اکانت پریمیر این سرویس امکان دسترسی کامل به تمامی بازی‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

EA Access قرار است در راستای سیاست‌های استیم امکان دانلود و نصب بازی‌ها را به کاربران ارائه دهد. بر این اساس کاربرانی که از طریق استیم اقدام به استفاده از این سرویس می‌کنند باید حتماً امکانات مربوط به دانلود، نصب، اجرا و حتی قوانین مربوط به پرداخت درون برنامه این بازی‌ها را مطابق با آنچه در استیم تعریف شده انجام دهند.

گفتنی است که توسعه دهنده این سرویس هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه این قابلیت به کاربران ارائه نداده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373