لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گرفتن سلفی با آیفون همراه با رعایت فاصله اجتماعی امکان پذیر می‌شود

گرفتن سلفی با آیفون همراه با رعایت فاصله اجتماعی امکان پذیر می‌شود

 شرکت اپل به تازگی یک پتنت را به ثبت رسانده که طریق آن کاربران می‌توانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدام به ثبت تصاویر سلفی بگیرند.

در این پتنت شرکت اپل ایده‌ای را برای به ثبت رساندن سلفی افرادی که در فاصله زیادی از یک دیگر قرار دارند توضیح داده است. اطلاعات این پتنت توسط وب سایت Patently Apple منتشر شده است که بر اساس آن کاربران می‌توانند از آن در آیفون و آیپد استفاده کنند. در این روش کاربران در زمان ثبت سلفی می‌توانند افراد دیگری را به حضور در سلفی خود دعوت کنند. پس از این اقدام، کاربران دیگر به‌طور هم‌زمان عکس‌های سلفی خود را گرفته و آیفون به صورت کامپیوتری تصاویر آن‌ها را کنار یک دیگر قرار می‌دهد.

این پتنت در ادامه توضیحات خود اعلام کرده که کاربران می‌توانند سلفی‌های اصلی که به صورت تک نفره نیز ذخیره کننده و سلفی دسته جمعی که با استفاده از افکت‌های کامپیوتری و هوش مصنوعی ساخته شده نیز قابل ذخیره سازی و اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی مختلف است. 

 با توجه به اطلاعات منتشر شده از پتنت یاد شده به نظر می‌رسد که این ایده تنها محدود به کاربران آیفون خواهد بود و تمامی افرادی که ر سلفی‌های دسته جمعی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی حضور پیدا می‌کنند باید تلفن‌های هوشمند آیفون داشته باشند. برخی از بررسی‌های دیگر نیز حاکی از آن است که این قابلیت تنها در اختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که از آیفون‌های مبتنی بر دوربین Truedepth استفاده می‌کنند. البته این مسائل هیچ کدام توسط شرکت اپل به صورت رسمی تائید نشده‌اند.

پیش بینی‌های دیگر حاکی از آن است که شرکت این قابلیت را از آی او اس 14 به بعد و با استفاده از تعبیه ابزارهای نرم افزاری مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران ارائه می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420