لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی هیچ زمانی را برای معرفی پلی استیشن 5 مشخص نکرده است

سونی هیچ زمانی را برای معرفی پلی استیشن 5 مشخص نکرده است

 هفته پیش بود که سونی اعلام کرد که به صورت رسمی تصمیم به معرفی پلی استیشن 5 در تاریخ 4 ژوئن دارد و چند روز بعد به خاطر آغاز اعتراض‌های آمریکا تصمیم به لغو این مراسم گرفت.

اما حالا مشخص شده است که شرکت سونی هیچ تاریخ مشخصی را برای برگزاری دوباره مراسم رونمایی و معرفی از پلی استیشن 5 مشخص نکرده است و معلوم نیست که این کنسول بازی قرار است در چه تاریخی آماده رونمایی شود.

برخی از مقامات این شرکت در مصاحبه‌های مختلفی که در طول چند روز گذشته انجام داده‌اند مشخصاً موضع این کمپانی را در اعتراض‌های آمریکا مشخص کرده‌اند و بر اساس قرار است فعلاً تا اطلاع ثانوی هیچ رویدادی از طرف سونی برای معرفی پلی استیشن 5 رخ ندهد.

با وجود این مسئله سونی تصمیم داشت تا در هفته گذشته از پلی استیشن 5 رونمایی کند. این موضوع می‌تواند نشان دهنده آن باشد که سونی برای عرضه پلی استیشن 5 آمادگی کامل را پیدا کرده است و تصمیم دارد تا به زودی این محصول را در بازار جهانی به فروش برساند.

با وجود این مسئله سونی تصمیم دارد تا زمانی دیگر که هنوز به صورت رسمی تائید نشده از پلی استیشن 5 رونمایی کند. این مسئله ممکن است باعث شود تا شرکت سونی فرایند رونمایی از این کنسول بازی را به ماه‌های پایانی 2020 موکول کند و هیچ اقدامی برای رونمایی از آن تا پیش از دسامبر انجام ندهد.

با این حال هیچ یک از پیش بینی‌های انجام شده از طرف خبرگزاری‌های مختلف و تحلیلگران در مورد تاریخ عرضه این کنسول بازی تائید نشده است و معلوم نیست که این کنسول در چه تاریخی آماده معرفی می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420