لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سهام اپل برای بار دیگر رکورد زد

سهام اپل برای بار دیگر رکورد زد

سهام اپل در طول چند سال گذشته همواره در حال رشد بوده است و به غیر از چند مورد خاص، نظیر زمان عرضه آیفون XR در سال 2018 رکوردهای متفاوتی را از خود به جای گذاشته است.

گزارش‌های منتشر شده از بازار سهام حاکی از آن است که ارزش هر سهم از شرکت اپل به 326.71 دلار رسیده است و برای چندمین بار متوالی بیشترین مقدار را در مقایسه با شرکت‌های دیگر به ثبت رسانده است. البته سهام اپل در طول بازه‌های زمانی گذشته به این مقدار رسیده بود که مشخصاً در ژانویه 2020 با قیمت 328 دلار خرید و فروش می‌شد. با این حال شیوع ویروس کرونا باعث افزایش سطح درآمد این کمپانی از فروش محصولات نرم افزاری و عرضه اینترنتی محصولات فیزیکی شده است.

با توجه به این موضوع می‌توان به این نتیجه رسید که شیوع ویروس کرونا و افزایش سطح تمایل کاربران برای ماندن در خانه در نهایت باعث شده تا میزان فروش محصولات نرم افزاری و اشتراکی نظیر سرویس‌های Apple Music، Apple TV و Apple Arcade افزایش پیدا کند.

در بازه شیوع کرونا همچنین میزان فروش و عرضه محصولاتی نظیر ایرپاد، سری محصولاتی که تحت برند بیتس فروخته می‌شوند و تلفن‌های هوشمند آیفون نیز افزایش چشم گیری داشته‌اند. بررسی‌های تحلیلی حاکی از آن است که شرکت اپل توانسته در این زمانی به دلیل افزایش سطح تمایل به برقراری تماس‌های صوتی و تصویری هندزفری های زیادی را در بازار بفروشد.

جالب اینجا است که سهام اپل در طول شبانه روز گذشته از این میزان نیز بیشتر شده و با گذشت از مرز 330 دلار از امروز صبح در حال فروش با قیمت 331.75 دلار است. شرکت اپل احتمالاً از این فرصت برای تبلیغات ویژه در مقابل سهام داران استفاده می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420