لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برادکام: تاخیر در فروش آیفون 12 محتمل است

برادکام: تاخیر در فروش آیفون 12 محتمل است

 گزارش‌های منتشرشده از طرف برادکام حاکی از آن است که شرکت اپل احتمالاً فروش آیفون 12 و سری تلفن‌های هوشمند زیر مجموعه آن را با تأخیر شروع می‌کند.

برادکام یکی از تأمین‌کننده‌های قطعات آیفون‌ها به حساب میاید و حالا گزارش او در مورد تأخیر در عرضه بسیاری از مدل‌های جدید تلفن‌های هوشمند می‌تواند نشان از عدم عرضه این محصولات در مدت زمان مشخص شده برای آن‌ها باشد.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، Hock Tan مدیرعامل اجرایی برادکام در مصاحبه اخیر خود هیچ نامی از شرکتی خاص مثل اپل نبرده است و بدون اشاره به این شرکت اعلام کرده که تأمین قطعات آیفون 12 در زمان مناسب یکی از چالش‌برانگیزترین مسائل برای عرضه آیفون‌ها به حساب میاید.

مدیرعامل اجرایی برادکام اعلام کرده که چالش‌های اخیر در مورد عرضه محصولات با تأخیر بسیار زیاد احتمالاً باعث می‌شود تا این شرکت درآمد زیادی در سه ماهه سوم سال 2020 میلادی نداشته باشد. او همچنین به کاهش درآمد بخش تولید قطعات ارتباطی بی‌سیم این شرکت نیز اشاره کرده است که نشان دهنده آن است که شرکت اپل به عنوان یکی از مشتریان مهم برادکام احتمالاً در مدت زمان مشخص شده در سال‌های گذشته امکان تأمین قطعات و تولید و در نهایت فروش آیفون 12 را ندارد.

شرکت اپل معمولاً در ماه سپتامبر هر سال از آیفون‌های جدید رونمایی می‌کند و تا هفته‌های منتهی به اکتبر آن‌ها را به بازار عرضه می‌کند. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل پس از آغاز فصل چهارم مالی 2020 این محصولات را آماده عرضه می‌کند و باید امسال تا ماه نوامبر یا دسامبر منتظر عرضه تلفن‌های هوشمند آیفون باشید.

در طول چند سال گذشته شرکت اپل فقط یک بار آن‌ها برای عرضه آیفون XS و XS Max با تأخیر همراه شده بود و مجبور به عرضه این دو تلفن هوشمند در اکتبر شده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت