لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پابجی تا پس فردا برای کامپیوتر رایگان شد

پابجی تا پس فردا برای کامپیوتر رایگان شد

توسعه‌دهندگان استیم به تازگی اعلام کرده‌اند که بازی پابجی را برای تمامی کاربران به مدت دو روز رایگان کرده‌اند. این بازی تا روز یکشنبه ساعت 10 صبح به وقت قرب آمریکا، معادل دوشنبه صبح به وقت تهران رایگان خواهد بود.

این بازی به صورت معمول با قیمت 30 دلار آماده عرضه شده است که در روزهای اخیر نیز 50 درصد تخفیف ارائه شده بود؛ اما حالا توسعه‌دهندگان این بازی امکان دانلود و نصب آن را برای مدت دو روز به صورت رایگان فراهم کرده‌اند. پابجی یکی پردرخواست‌ترین‌ بازی‌های آنلاین عرضه شده برای کامپیوترها، کنسول‌های بازی و تلفن‌های هوشمند است.

در این میان، شرکت Valve به عنوان توسعه دهنده این بازی، آن را به صورت انحصاری در پلتفرم استیم آماده عرضه می‌کند. با این حال برخی از اوقات استیم تعدادی از بازی‌ها را برای کاربران رایگان می‌کند که در این میان پابجی یکی از بازی‌های ویژه این سرویس است که معمولاً به صورت رایگان به کاربران ارائه نمی‌شود که در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

گفتنی است کاربران می‌توانند این بازی را تا پس فردا برای کامپیوترهای شخصی خود فعال کنند و آن را از طریق اکانت استیم دریافت و مورد استفاده قرار دهند. با این حال این بازی پس از زمان در نظر گرفته شده به صورت پولی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کاربرانی که تمایل به دانلود و نصب این بازی برای اجرای مداوم آن را دارند، می‌توانند با خرید استیم والت اقدام به شارژ حساب کاربری و فعال‌سازی لایسنس آن برای خود کنند. خرید این گیفت کارت باعث می‌شود تا امکان دانلود هر یک بازی‌های ارائه شده در سرویس استیم بسته به قیمت آن‌ها برای شما فعال شود. گفتنی است که برای دریافت این بازی‌ها باید حتماً نرم‌افزار استیم را به همراه اکانت اختصاصی این سرویس در اختیار داشته باشید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373