لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

برادر پابلو اسکوبار از اپل شکایت کرد

برادر پابلو اسکوبار از اپل شکایت کرد

 برادر پابلو اسکوبار قاچاقچی معروف مواد مخدر به تازگی از شرکت اپل به خاطر عدم امنیت فیس تایم شکایت کرده و درخواست غرامت 2.6 میلیارد دلاری را از این شرکت کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت The Next Web برادر پابلو اسکوبار طی شکایت خود ادعا کرده که آیفون X امنیتی که شرکت اپل از آن ادعا می‌کند را ندارد. روبرتو اسکوبار اعلام کرده که اپل با شعار «ایمن‌ترین تلفن‌های هوشمند در بازار که هرگز آسیب‌پذیر نخواهند بود» گوشی‌های آیفون را به فروش می‌رساند؛ با این حال او تماس‌های عجیبی از طریق فیس تایم دریافت کرده است که طی آن‌ها، او به مرگ تهدید شده است.

روبرتو اسکوبار اعلام کرده که این پیام‌ها و تماس‌های مبتنی بر فیس تایم را در ژانویه 2019 دریافت کرده است و به همین دلیل اعلام کرده آیفون X آن طور که شرکت اپل ادعا کرده ایمن و قابل اطمینان نیست. اسکوبار پس از دریافت این تماس‌های تهدیدآمیز با شرکت اپل تماس گرفت و درخواست غرامت 100 میلیون دلاری کرده بود. با این حال شرکت اپل از دادن چنین مبلغی خودداری کرده بود که او پس از آن مبلغ غرامت درخواستی را به 500 میلیون دلار افزایش داده بود. با این حال شرکت اپل همچنان از پرداخت غرامت خودداری کرد و در نهایت او در دادگاه اعلام کرد که به دلیل فشارهای عاطفی و عصبی وارده به خاطر این تماس‌های تهدیدآمیز مبلغ 2.6 میلیارد دلار را به عنوان غرامت می‌خواهد.

با وجود این مسئله بررسی‌های اولیه در مورد شکایت حاکی از آن است که ادعای روبرتو اسکوبار از لحاظ قانونی ارزشی ندارد و احتمالاً در دادگاه به جایی نخواهد رسید. با این حال برادر رئیس یکی از بزرگ‌ترین باندهای قاچاق مواد مخدر در سراسر دنیا تصمیم دارد تا شانس خود را برای گرفتن غرامت از شرکت اپل امتحان کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420