لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل ضعف در فروش آیفون را پنهان می‌کند؟

اپل ضعف در فروش آیفون را پنهان می‌کند؟

 گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که برخی از افراد در تلاش برای متهم کردن شرکت اپل به پنهان کردن ضعف فروش آیفون‌ها کنند.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز فردی به نام Yvonne Gonzalez پرونده‌ای قانونی را علیه شرکت اپل بازکرده و طی آن این شرکت را به کلاه‌برداری و پنهان‌کاری در زمینه ارائه آمار درست فروش تلفن‌های هوشمند خود در بازه زمانی اوت 2017 تا مارس 2019 متهم کرده است.

بر اساس ادعای این پرونده شرکت اپل میزان فروش آیفون‌ها را با پنهان‌کاری‌های متعدد بیشتر از آنچه در واقعیت رخ داده نشان داده است. در این ادعا آمده است که شرکت اپل در سه ماهه اول 2019 برابر با 84 میلیارد دلار بابت فروش آیفون‌ها درآمد داشته است که پیش‌بینی‌های انجام شده حاکی از فروش 89 تا 93 میلیارد دلاری بوده‌اند.

پرونده قانونی یادشده بارها به ایمیل‌های تیم کوک که به صورت مستقیم برای سهام‌داران ارسان می‌شد اشاره کرده است. تیم کوک در بازه زمانی سه ماه اول 2019 اعلام کرده بود که به پایین‌ترین میزان فروش آیفون در بازه زمانی یادشده رسیده است؛ با این حال اپل توانسته بازار قدرتمند چین را تصاحب کند. از طرف دیگر در نوامبر 2018 کوک اعلام کرده بود که فروش آیفون XS و XS Max در سه ماهه پایانی 2018 بسیار عالی خواهد بود. این در حالی است که شرکت اپل هیچ گزارشی مبنی بر کاهش میزان فروش آیفون‌ها در چین برای بازه سه ماهه پایانه 2018 ارائه نداده بود؛ بلکه با ترفندی ویژه در سه ماهه اول 2019 ادعای بازپس گیری بازار چین را منتشر کرده است.

تمرکز این پرونده قانونی بیشتر روی فروش آیفون XR است، چرا که این تلفن هوشمند میزان تقاضای نسبتاً کمی در بازار جهانی داشت و در نهایت باعث کاهش سهام شرکت اپل شده بود. اپل برای توقف سیر نزولی ارزش سهام خود اقدام به تغییر شیوه انتشار گزارش‌های مالی خود کرده بود. بر این اساس، اپل بارها تأکید کرده بود که آیفون XR در آمریکا بیشترین رکورد فروش در میان تلفن‌های هوشمند را داشته است، با این حال میزان فروش جهانی این محصول را هرگز به صورت رسمی منتشر نکرده بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420