لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بزرگ‌ترین اپل استور آمریکا در برابر اعتراضات مقاوم می‌شود

بزرگ‌ترین اپل استور آمریکا در برابر اعتراضات مقاوم می‌شود

شرکت اپل به تازگی تصمیم به استفاده از ابزارهایی جدید برای افزایش سطح مقاومت اپل استورها در برابر اعتراضات آمریکا گرفته است.

پس از گزارش‌های منتشر شده مبنی بر ورود تعدادی از معترضان به یکی از اپل استورهای لوس آنجلس در مرکز خرید The Grove شرکت اپل تصمیم به مقاوم سازی بزرگ‌ترین اپل استور خود در شهر نیویورک گرفته است. بر اساس گزارش خبرگزاری FOX Business شرکت اپل فروشگاه خود در خیابان پنجم نیویورک که بزرگ‌ترین نمایندگی این شرکت در کشور آمریکا است را با بلوک‌های مقاوم، از دید رهگذران پنهان کرده‌اند. 

این اپل استور شامل یک مکعب شیشه‌ای بزرگ می‌شود که در وسط آن لوگوی شرکت اپل به صورت سه بعدی دیده می‌شود. حال شرکت اپل اقدام به قرار دادن ورق‌های فلزی و چوبی برای افزایش سطح مقاومت این فروشگاه در برابر ورود معترضان و تخریب آن کرده است.

به نظر می‌رسد که این تصمیم اپل به اتفاقات رخ داده در مرکز خرید The Grove در شهر لوس آنجلس ربط داشته باشد. هفته گذشته خبرگزاری لوس آنجلس تایمز اعلام کرد که تعدادی از معترضان و افرادی که با قصد پیشین وارد موج اعتراض‌های آمریکا شده‌اند، وارد مرکز خرید FOX Business شده و به چند فروشگاه، از جمله اپل استور این مرکز و نمایندگی رسمی Nike حمله کرده‌ و محصولات آن را در طول 20 دقیقه غارت کرده‌اند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

حال شرکت اپل برای افزایش سطح مقاومت فروشگاه‌های رسمی خود امکانات ویژه‌ای را در نظر گرفته است که اپل استور خیابان پنجم در شهر نیویورک اولین فروشگاهی بوده که به این پوشش‌های مقاوم مجهز شده است. گفتنی است که شرکت اپل در فروشگاه‌های دیگر خود نیز تمهیدات دیگری را برای جلوگیری از نفوذ معترضان و غارت محصولات در نظر گرفته است.

اپل استورها به دلیل معماری تمام شیشه خود در برابر شورش‌های شهری و اتفاقات مشابهی که اخیراً رخ داده آسیب پذیر هستند و همین مسئله باعث شده تا شرکت اپل تصمیم استفاده از تمهیدات ویژه‌ای بگیرد. 

گفتنی است که اپل تنها شرکتی نیست که از این تمهیدات ویژه استفاده کرده است، شرکت‌های دیگر نظیر Nike و نمایندگی‌های رسمی Puma در نیویورک نیز به دلیل اعتراض‌ها مجهز به پوشش‌های مقاوم شده‌اند.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373