لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل راه جیلبریک Unc0ver را در آی او اس 13.5.1 بست

اپل راه جیلبریک Unc0ver را در آی او اس 13.5.1 بست

 شرکت اپل به تازگی آپدیت آی او اس 13.5.1 را آماده عرضه کرده است و حالا مشخص شده است که در این به روز رسانی روش جیلبریک Unc0ver مسدود شده است.

تا پیش از این و مشخصاً در دو نسخه قبلی سیستم عامل آی او اس امکان جیلبریک از طریق Unc0ver وجود داشت. با این حال شرکت اپل با توسعه و عرضه آی او اس 13.5.1 این راه را بسته است و دستگاه‌هایی که این نسخه را دریافت می‌کنند دیگر امکان جیلبریک شدن را ندارند.

اپل با عرضه آی او اس 13.5 امکاناتی را برای محدود کردن جیلبریک شدن آیفون‌ها ارائه داده بود با این حال این روش به طور کامل امکان مسدود کردن راه‌های جیلبریک را نداشتند. شرکت اپل در توسعه آی او اس 13.5.1 این روش را به طور کامل غیرقابل استفاده کرده است و امکان جیلبریک را برای کاربران مسدود کرده است.

اپل سیاست بسیار ویژه‌ای برای جیلبریک کردن آیفون دارد. این شرکت به هیچ یک از دستگاه‌های جیلبریک شده خدمات نرم افزاری و سخت افزاری ارائه نمی‌دهد. علاوه بر این شرکت اپل در برخی از کشورهای جهان توسعه دهندگان روش‌های جیلبریک آیفون را تحت پیگرد قانونی قرار می‌دهد.

روش توسعه داده شده Unc0ver از یک آسیب پذیری در تراشه‌های سری A به کار رفته آیفون‌ها برای جیلبریک کردن این تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کرد. اما حالا مشخص شده است که این روش به طور کامل مسدود شده است و کاربران دیگر امکان استفاده از آن را ندارند.

جیلبریک کردن آیفون با وجود ارائه قابلیت‌ها و آزادی‌های بیشتر برای نصب نرم افزارهای مختلف و توییک ها مشکلات بسیاری در روند کاربری دستگاه‌ها ایجاد می‌کند و به همین خاطر شرکت اپل محدودیت‌های ویژه‌ای را برای مسدود کردن این کار در نظر می‌گیرد و به صورت مداوم با آن مبارزه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420