لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تیم کوک: برخی از اپل استورها به خاطر اعتراض‌های آمریکا تعطیل می‌شوند

تیم کوک: برخی از اپل استورها به خاطر اعتراض‌های آمریکا تعطیل می‌شوند

تیم کوک به عنوان مدیر عامل اجرایی شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که برخی از شعبه‌های اپل استورها به دلیل اعتراض در شهرهای مختلف آمریکا تعطیل می‌شوند.

بر اساس گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ، تیم کوک دلیل تعطیلی اپل استورها را همراهی با معترضان اعلام کرده است. وی در بخشی از حرف‌های خود اعلام کرده که اپل به «ساخت دنیایی بهتر برای تمامی انسان‌ها» متعهد است. مدیر عامل اجرایی شرکت اپل همچنین اعلام کرده که این کمپانی در راستای حمایت از اعتراض‌های مردمی در آمریکا، مبالغی را به گروهای فعال در زمینه مبارزه با نژاد پرستی و احیای حقوق بشر در آمریکا اهدا می‌کند.

تیم کوک همچنین نامه‌ای را به تمامی کارکنان شرکت اپل در تمامی سطوح ارسال کرده و ناراحتی عمیق خود از حادثه‌ی مرگ یک شهروند سیاه پوست توسط پلیس را ابراز داشته است. وی در نامه ارسالی خود از سیستم قضایی آمریکا نیز انتقاد کرده و اعلام داشته که نابرابری در ارائه خدمات اجتماعی و آموزشی برای نژادهای مختلف ساکن آمریکا عامل اصلی فعالیت‌های مجرمانه در این کشور هستند.

مدیر عامل اجرایی شرکت اپل به کارکنان این کمپانی اعلام کرده که ترس آن‌ها برای ناامن شدن جامعه این کشور را درک می‌کند و این شرکت در تلاش است تا مکانی ایمن را برای رشد و پیدا کردن موقعیت شغلی و آموزشی مناسب برای تمامی افراد از هر نژادی فراهم آورد.

تیم کوک پیش از انتشار این نامه به کارکنان شرکت اپل اعتراض خود را از طریق نوشته‌ای در حساب توییتر خود اعلام کرده بود.

بر اساس گزارش وب سایت 9to5mac شرکت اپل از روز اول ژوئن تعدادی از اپل استورهای رسمی خود را تعطیل کرده است. با این حال این شرکت ممکن است به خاطر گسترش سطح اعتراض‌های خیابانی مجبور به تعطیل کردن تمامی فروشگاه‌های خود در سراسر آمریکا شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420