لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حدسیات در مورد قیمت پلی استیشن 5

حدسیات در مورد قیمت پلی استیشن 5

سونی رسماً اعلام کرده که در جریان کنفرانسی که پنجشنبه این هفته برگزار می‌کند، از پلی استیشن 5 به عنوان کنسول نسل نهمی خود رونمایی خواهد کرد. حال بسیاری از تحلیلگران در حال انتشار حدس و گمان‌های خود در مورد قیمت پلی استیشن 5 هستند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از منابع رسمی سونی، پلی استیشن 5 احتمالاً مجهز به سیستم ذخیره سازی اس اس دی خواهد بود و این مسئله به صورت مشخص باعث می‌شود تا قیمت نهایی این محصول نسبت به نسل پیشین کنسول‌های سونی افزایش چشم گیری داشته باشد. اس اس دی یکی از گران قیمت‌ترین قطعاتی است که امروزه در کامپیوترها و کنسول‌های بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و حالا شرکت سونی با قرار دادن این قطعه در کنسول پلی استیشن 5 قیمت آن را افزایش می‌دهد.

با توجه به این موضوع وب سایت گیم اسپات با بسیاری از تحلیلگران حوزه گیم مصاحبه کرده است و نظر آن‌ها را در مورد قیمت پلی استیشن 5 پرسیده است. این تحلیلگران هر یک به صورت جداگانه و با توجه به اطلاعاتی که سونی از مشخصات و کانفیگ سخت افزاری پلی استیشن 5 داده ، قیمت این کنسول را حدس زده‌اند.

بر اساس بررسی‌های این تحلیلگران قیمت پلی استیشن 5 بین 450 تا 500 دلار برای نسخه پایه این محصول خواهد بود که با افزایش ظرفیت یا عرضه محصولات جانبی به صورت باندل ممکن است افزایش نیز داشته باشد. البته تحلیلگران بین دو عدد 450 و 500 اختلاف دارند و این مسئله را به صورت مشخص به عرضه دستگاه‌ها همراه با سنسورهای ویژه در کنترل آن‌ها مربوط می‌دانند. در صورت پشتیبانی از سنسورهای جدید، احتمالاً شرکت سونی پلی استیشن 5 را با قیمت 500 دلار خواهد فروخت با این حال اگر این سنسورهای جدید در کنترلر قرار نگرفته باشند، با قیمت 450 آماده عرضه می‌شود.

گفتنی است که اطلاعات فوق به طور کامل نظر تحلیلگران است و برای مشخص شدن قیمت پلی استیشن 5 باید تا روز پنجشنبه هفته جاری منتظر باقی ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420