لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 6 با نمایشگر MicroLED تولید نمی‌شود

اپل واچ سری 6 با نمایشگر MicroLED تولید نمی‌شود

شرکت اپل احتمالاً در سال جاری میلادی امکان تولید اپل واچ سری 6 با نمایشگر MicroLED را ندارد و تولید محصولات مبتنی بر این نمایشگر به سال آینده موکول می‌شود.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از یک منبع آگاه در خط تولید محصولات شرکت اپل، این کمپانی به دلیل تصمیم مدیرانش اقدام به تولید اپل واچ سری 6 با فناوری جدیدتر نکرده است. بر اساس این اطلاعات مدیران شرکت اپل هنوز ظرفیت لازم برای تولید نمایشگرهای میکرو ال ای دی را در خاک آمریکا مناسب نمی‌دانند و همین مسئله باعث شده تا شرکت اپل از تولید اپل واچ سری 6 با این فناوری جدیدتر خودداری کند.

این اطلاعات از بخش‌های تولید انبوه شرکت اپل در منطقه سانتا کلارا منتشر شده است که نشان می‌دهد که تکنولوژی لازم برای ساخت پنل‌های میکرو ال ای دی در خاک کشور آمریکا هنوز به طور دقیق مهیا نشده است. این اطلاعان نشان داده‌اند که نسخه‌های از پیش ساخته شده اپل واچ سری 6 با فناوری مشابه با سری 5 آماده شده‌اند.

بر این اساس شرکت اپل در سال جاری میلادی اپل واچ سری 6 را با همان فناوری نمایشگرهای گذشته آماده عرضه به بازار خواهد کرد.

اپل نزدیک به دو سال است که برای توسعه و ساخت اپل واچ با نمایشگرهای میکرو ال ای دی تلاش می‌کند. این پنل‌های نمایشگر از لحاظ کیفیت و مصرف انرژی در حالت بهتری نسبت به فناوری‌های پیشین قرار دارند. با این حال مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا برای مدت زمانی بیشتر برای تولید ساعت‌های هوشمند خود صبر کند.

اپل همچنین تصمیم دارد تا پس از موفقیت در زمینه تست و عرضه اپل واچ‌های مبتنی بر این فناوری جدید، فرایند ساخت تلفن‌های هوشمند آیفون با نمایشگرهای میکرو ال ای دی را نیز شروع کند و از فاز تولید آیفون‌های مبتنی بر نمایشگر اولد بیرون بیاید. با این حال تأخیر پیش آمده نشان می‌دهد که فعلاً خبری از آیفون مبتنی بر این فناوری نیست. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420