لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ابزار جدید برای تشخیص USB-C توسط اپل معرفی شد

ابزار جدید برای تشخیص USB-C توسط اپل معرفی شد

شرکت اپل به تازگی از یک ابزار جدید برای تشخیص USB-C در سیستم عامل آیپد او اس رونمایی کرده است که به کاربران امکان تشخیص لوازم جانبی اورجینال را از محصولات متفرقه می‌دهد.

این ابزار به تمامی آیپدهای پرو مبتنی بر USB-C این امکان را می‌دهد تا شماره سریال دستگاه را به کاربران نشان دهند و از آن طریق مشخصات فنی این محصول را مورد بررسی و تست قرار دهند.

تا پیش از این شرکت اپل یک ابزار تشخیصی را برای کاربران آیپد پرو در نظر گرفته بود که از آن طریق تنها امکان تشخیص و بررسی ابزارهای مبتنی بر درگاه‌های لایتنینگ بود. تبدیل لایتنینگ به USB-C تا پیش از این از ابزار تشخیصی شرکت اپل پشتیبانی می‌کرد. این ابزار تشخیصی برای آیپدهای مبتنی بر درگاه لایتنینگ نیز ارائه شده بود که امکان تشخیص اصالت دستگاه‌های جانبی مبتنی بر لایتنینگ را به کاربران می‌داد.

اما حالا ابزار جدید توسعه یافته توسط شرکت اپل امکان تشخیص تمامی آیپد پروهای معرفی و عرضه شده از سال 2018 به بعد که مبتنی بر درگاه USB-C را دارد و کاربران می‌توانند سلامت و کارکرد صحیح ابزارهای جانبی خود را از طریق این محصول تشخیص دهند.

این ابزار برای تشخیص تمامی ابزارهای جانبی تولید شده اپل طراحی شده است که می‌تواند به صورت ویژه و منحصر به فرد امکان احراز اصالت دستگاه‌های مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد.

محصولات جانبی اپل معمولاً با قیمت‌های بالایی در بازار فروخته می‌شوند و نسخه‌های تقلبی کابل‌های تبدیل آن‌ها در بازار زیاد هستند. همین مسئله باعث شده تا شرکت اپل به شرکت‌های تولید کننده محصولات با کیفیت استاندارد MFI را ارائه دهد. با این حال کاربران پیش از خرید یک محصول جانبی می‌توانند از طریق این ابزار تشخیصی اصالت آن را بررسی کنند و با اطمینان بیشتر از آن استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420