لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی پنجشنبه این هفته از پلی استیشن 5 رونمایی می‌کند

سونی پنجشنبه این هفته از پلی استیشن 5 رونمایی می‌کند

شرکت سونی به تازگی و از طریق روش‌های رسمی اعلام کرده که تصمیم به معرفی پلی استیشن 5 در روز پنجشنبه 15 خرداد ماه 1399 دارد.

بر این اساس شرکت سونی رویدادی ویژه را در ساعت 1 تا 4 بعد از ظهر روز پنجشنبه به وقت شرق آمریکا برگزار می‌کند و طی آن از پلی استیشن 5 به عنوان کنسول نسل نهمی خود رونمایی می‌کند. شرکت سونی تصمیم دارد اطلاعات و جزئیات قابل‌توجه‌ترین از این کنسول را در جریان کنفرانس پنجشنبه هفته آینده ارائه دهد.

جیم رایان مدیر بخش توسعه پلی استیشن در شرکت سونی نیز در وبلاگ رسمی PlayStation Blog این مسئله را تایید کرده است و اعلام کرده که تیم توسعه دهنده این کنسول سخت در تلاش هستند تا در زمان تعیین شده این کنسول را آماده انتشار به بازار جهانی کنند.

سونی همچنین اطلاعات مربوط به این رویداد را در حساب رسمی توییتر خود نیز منتشر کرده است و اعلام کرده که پلی استیشن 5 در روز پنجشنبه هفته جاری رونمایی خواهد شد. تا پیش از این سونی از دسته پلی استیشن 5 با عنوان دوال سنس رونمایی کرده بود و حالا این شرکت تصمیم دارد تا 5 روز دیگر این کنسول را به طور کامل رونمایی و آماده عرضه کند.

گفتنی است که ظاهر واقعی و قابلیت‌های سخت افزاری دقیق پلی استیشن 5 هنوز به طور کامل مشخص نیستند. با این حال شرکت سونی در طول ماه‌های گذشته اطلاعاتی جسته و گریخته از مشخصات سخت افزاری این کنسول را منتشر کرده بود. اطلاعاتی نظیر تجهیز کنسول پلی استیشن 5 به ذخیره سازی اس اس دی و افزایش سرعت انتقال داده برای ارسال DLC بازی‌ها به صورت فشرده، از جمله مواردی هستند که شرکت سونی در طول چند ماه گذشته به خبرگزاری‌ها و علاقه‌مندان به این کنسول بازی ارائه داده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373