لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیستم رمزگذاری اپلیکیشن زوم فقط به کاربران پریمیوم ارائه می‌شود

سیستم رمزگذاری اپلیکیشن زوم فقط به کاربران پریمیوم ارائه می‌شود

نزدیک به یک ماه پیش بود که گزارش‌های ضد و نقیضی از نفوذ هکرها به حساب‌های کاربری اپلیکیشن زوم منتشر شده بود و حالا مشخص شده است که این سرویس ارائه دهنده خدمات تماس صوتی و تصویری اقدام به بهینه سازی ابزارهای رمزگذاری خود کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز زوم به کاربران سرویس پریمیوم خود امکان رمزنگاری تماس‌های ویدیویی را ارائه داده است که از آن طریق کاربران می‌توانند اطمینان بیشتری به عدم نفوذ هکرها به سامانه‌های این سرویس داشته باشند.

با این حال مشخص شده است که زوم هیچ خدمات امنیتی قابل توجهی به کاربران عادی خود ارائه نمی‌دهد و کاربران برای دستیابی به سرویس‌های امنیتی ویژه نظیر رمزنگاری نظیر به نظیر در تماس‌های تصویری باید اکانت پریمیوم را خریداری کرده باشند.

زوم یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی در زمینه ایجاد تماس‌های تصویری و ویدیو کنفرانس است که خدمات ویژه‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد. استفاده از این اپلیکیشن در دوره افزایش تمایل به قرنطینه‌های خانگی به خاطر شیوع ویروس کرونا افزایش یافته بود و پس از آن رفته رفته تعداد کاربران آن افزایش پیدا کرد.

افزایش تعداد کاربران این سرویس باعث شد تا هکرها نیز تمایل زیادی به نفوذ به اطلاعات این سرویس پیدا کنند. همین مسئله باعث شد تا در نهایت تعداد زیادی از اطلاعات کاربران در بازار سیاه برای فروش قرار گیرد. هکرها اطلاعات کاربران را در سایت‌های دیپ وب آماده فروش کرده بودند.

در این میان، توسعه دهندگان زوم تصمیم گرفتند تا با تغییر سیستم امنیتی این سرویس، امکانات امنیتی بهتری را به کاربران خود ارائه دهند. اما حالا مشخص شده است که این ابزارها و خدمات امنیتی تنها به کاربرانی ارائه می‌شود که اکانت پریمیوم را خریداری کرده باشند.

با وجود این گزارش رویترز برخی از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که به زودی این سرویس خدمات امنیتی خود را احتمالاً به کاربران عادی نیز ارائه می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420