لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

چالش اپل بر سر تأمین نمایشگر LCD آیپد

چالش اپل بر سر تأمین نمایشگر LCD آیپد

 شرکت اپل به تازگی با چالش بزرگی بر سر تأمین قطعات نمایشگر LCD در آیپدها مواجه شده است که باعث شده تا این شرکت از تأمین کنندگان خود تولید فوری محصولات جدید را درخواست کند.

بر اساس گزارش وب سایت Business Korea شرکت اپل درخواستی مبنی بر تولید انبوه و سریع نمایشگر LCD مناسب برای آیپدها را به شرکت ال جی فرستاده است. اپل درخواست کرده تا این قطعات با سرعت بسیار زیادی تولید شوند و ال جی باید تا اوایل ماه ژوئن این محصولات را به شرکت اپل تحویل دهد.

اپل به دلیل شیوع کرونا و افزایش سطح قرنطینه شهرها در کشورهای مختلف با کمبود قطعات مختلف محصولات خود مواجه شده است. این مسئله باعث شد تا در مدت زمانی قابل توجه تولید بسیاری از محصولات متوقف شود که در نهایت موجودی انبار فروشگاه‌ها از طرف کاربران به اتمام رسید. حال مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در ضرب‌الاجلی نزدیک موجودی جدیدی از محصولات را به بازار تزریق کند.

شیوع کرونا باعث شد تا موجودی بسیاری از فروشگاه‌ها تمام شود. در اوایل ماه فوریه سال 2020 میلادی خبرگزاری بلومبرگ ادعا کرد که آیپد پرو نسل 3 با ظرفیت 512 گیگابایت در هیچ یک از فروشگاه‌های شهر نیویورک قابل خریداری نیست و موجودی این محصول در شهر بزرگی مثل نیویورک به اتمام رسیده است.

گزارش‌های مشابه دیگر نیز در طول چند ماه گذشته از مناطق مختلف برای محصولات دیگر نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد که شرکت اپل با کمبود موجودی برخی از محصولات مواجه شده است. با توجه به این موضوع شرکت اپل درخواست تولید انبوه بسیاری از قطعات و محصولات خود را در مدت زمانی کوتاه داده است و به زودی محصولات جدیدی را به بازار تزریق می‌کند.

در این میان، شرکت اپل از ماه آینده میلادی تصمیم به بازگشایی بسیاری از اپل اسطوره‌ای خود دارد که همین مسئله باعث می‌شود تا شرکت اپل نیاز به موجودی بیشتری از محصولات خود داشته باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420