لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل بازار پوشیدنی‌های هوشمند را با فروش 21.2 میلیون واحد دستگاه تصاحب کرد

اپل بازار پوشیدنی‌های هوشمند را با فروش 21.2 میلیون واحد دستگاه تصاحب کرد

 گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل با فروش 21.2 میلیون پوشیدنی هوشمند در سه ماهه اول سال 2020 میلادی، بازار این محصولات را در اختیار خود گرفته است.

این گزارش توسط وب سایت IDC منتشر شده است که نشان می‌دهد شرکت اپل با فروش محصولاتی نظیر اپل واچ و ایرپاد توانسته بیشترین فروش از محصولات جانبی را در مقایسه با شرکت‌های رقیب داشته باشد. با توجه به این موضوع، اپل نسبت به بازه زمانی مشابه در سال 2019، نزدیک به 13.3 میلیون واجد از این محصولات بیشتر فروخته است و رشد 59.9 درصدی را تجربه کرده است.

از طرف دیگر سهم اپل در بازار پوشیدنی‌های هوشمند نظیر ساعت‌های هوشمند و هندزفری های تمام بی‌سیم 23.7 درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته رشد داشته است.

IDC اعلام کرده که در بازه زمانی یاد شده، میزان تقاضا برای خرید محصولاتی نظیر ایرپاد و هندزفری های بی‌سیم برند بیتس افزایش چشم گیری داشته است که این مسئله به صورت مستقیم از شیوع ویروس کرونا بوده است. این موسسه اعلام کرده که بسیاری از کاربران در دوره قرنطینه خانگی نیاز به هدفون‌ها و هندزفری های مختلف داشته اند؛ چرا که بسیاری از آن‌ها مجبور بوده‌اند از راه دور و با استفاده از سیستم‌های ارائه دهنده تماس تصویری با همکاران خود ارتباط برقرار کنند. از طرف دیگر، قابلیت حذف نویز و کاهش صداهای مزاحم در زمان برقراری مکالمه‌های صوتی و تصویریاز خانه برای کاربران اهمیت زیادی داشته است که در محصولات تولید شده توسط شرکت اپل این قابلیت ارائه شده است.

از طرف دیگر، شرکت شیائومی نیز با فروش 10.1 میلیون واحد از محصولات پوشیدنی هوشمند با اختلاف قابل توجهی در مقام دوم در این بازار قرار گرفته است. پس از این شرکت چینی، سامسونگ، هواوی و فیت بیت در مقام‌های پایین‌تر قرار گرفته‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420