لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل چهار رنگ جدید را به پاوربیتس پرو اضافه کرد

اپل چهار رنگ جدید را به پاوربیتس پرو اضافه کرد

شرکت اپل به تازگی چهار رنگ جدید را به مجموعه محصولات پاوربیتس پرو اضافه کرده است. این رنگ‌ها شامل آبی، گلبهی، زرد و صورتی می‌شوند.

نام دقیق این رنگ‌ها شامل Spring Yellow، Cloud Pink، Lava Red و Glacier می‌شوند که از همین حالا در وب سایت فروشگاه آنلاین این شرکت آماده ثبت سفارش شده‌اند. این محصولات قرار است جمعه هفته آینده، یعنی هفدهم خرداد 1399 آماده عرضه به کاربران شوند.

اپل این محصولات جدید را با همان قیمت سابق، یعنی 249.95 دلار آماده عرضه در فروشگاه‌های رسمی خود کرده است. پاوربیتس پرو یکی از هندزفری های تمام بی‌سیم شرکت اپل است کهتحت برند بیتس فعالیت می‌کند. این محصول از لحاظ کاربری و تجربه استفاده مشابه با ایرپادهای بی‌سیم است، چرا که از تراشه H1 استفاده می‌کند و به صورت هوشمند می‌تواند به آیفون متصل شود.

از طرف دیگر هندزفری پاور بیتس پرو دارای مقاومت نسبی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است و می‌تواند برای گوش کردن موسیقی در زمان ورزش و محیط‌های سر باز گزینه مناسب‌تری باشد.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند به لطفاً تراشه H1 تعبیه شده در این هندزفری با استفاده از عبارت Hey Siri در هر لحظه دستیار دیجیتالی سیری را فراخوانی کنند.

پاور بیتس پرو تا پیش از این در چند رنگ محدود آماده عرضه شده بود، با این حال افزایش سطح تقاضا برای این هندزفری تمام بی‌سیم باعث شده تا شرکت اپل همانند دیگر محصولات شرکت بیتس، رنگ بندی آن را تغییر دهد و مدل‌های جدیدتری از این محصول را آماده عرضه به بازار کند.

فروش این محصول از جمعه هفته آینده آغاز شده و از پس از آن به صورت تدریجی در تمامی کشورهای جهان آماده فروش خواهد شد و کاربران می‌توانند آن را خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373