لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پلی استیشن 5 احتمالاً هفته آینده رسماً معرفی می‌شود

پلی استیشن 5 احتمالاً هفته آینده رسماً معرفی می‌شود

پلی استیشن 5 هنوز از طرف سونی به صورت رسمی معرفی نشده است و حالا شایعاتی منتشر شده که نشان دهنده تصمیم شرکت سونی برای معرفی این کنسول جدید در روز پنج ژوئن هستند.

بر اساس این شایعات شرکت سونی تصمیم دارد تا در جمعه هفته آینده از پلی استیشن 5 به صورت رسمی رونمایی کند و این محصول آماده معرفی و ارائه اطلاعات دقیق‌تر در مورد طراحی سخت افزاری و موارد دیگر می‌شود.

این گزارش توسط خبرگزاری بلومبرگ منتشر شده است که نشان دهنده آن است که شرکت سونی تصمیم دارد تا هفته آینده از نسل جدید کنسول‌های خود رونمایی کند. خبرگزاری VentureBeat نیز اطلاعاتی مشابه در مورد تاریخ رونمایی از این کنسول ارائه داده است. با این حال هنوز شرکت سونی این شایعات را تایید نکرده است.

سونی تا به امروز اطلاعات زیادی در مورد پلی استیشن 5 ارائه داده است. این شرکت نام این کنسول، مشخصات سخت افزاری و البته ظاهر کنترل این کنسول نسل نهمی را منتشر کرده است با این حال هنوز خود کنسول به صورت رسمی معرفی نشده است و اطلاعات بیشتری از آن در دست نیست.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف شرکت سونی، پلی استیشن 5 مجهز به سیستم ذخیره سازی پر سرعت اس اس دی است و از آن طریق می‌تواند با سرعت بیشتری بازی‌ها را نصب کند و آن‌ها را به صورت بهینه‌تر اجرا کند.

با وجود انتشار این اطلاعات باید منتظر بود و دید که شرکت سونی در روز جمعه هفته آینده از چه محصولی رونمایی می‌کند و چه طراحی دقیقی برای آن در نظر گرفته است. یکی از مواردی که هنوز در میان تحلیلگران و طرفداران مورد بحث است، ظاهر پلی استیشن 5 بوده که بسیاری از طراحان تصاویر مفهومی مختلفی از آن را منتشر کرده‌اند. با این حال باید منتظر بود و دید که جمعه این محصول معرفی می‌شود یا سونی زمانی دیگری را برای آن در نظر گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373