لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل شرکت توسعه هوش مصنوعی Inductiv را برای بهبود سیری تصاحب کرد

اپل شرکت توسعه هوش مصنوعی Inductiv را برای بهبود سیری تصاحب کرد

 شرکت اپل به تازگی یک استارت آپ فعال در زمینه هوش مصنوعی را به نام Inductiv تصاحب کرده است. اپل تصمیم دارد تا طی این تصاحب، از یافته‌های این شرکت برای توسعه هوش مصنوعی سیری استفاده کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، شرکت اپل این استارت آپ را به منظور بهینه سازی ابزارهای توسعه داده شده توسط سیری خریداری کرده است. اپل تصاحب این شرکت را با انتشار بیانیه‌ای از منابع رسمی تایید کرده است و اعلام کرده که این شرکت کمپانی‌های توسعه دهنده فناوری را به صورت مداوم خریداری می‌کند تا از فناوری‌های آن‌ها استفاده کند. اپل با وجود انتشار این بیانیه هیچ اطلاعاتی در مورد هدف یا برنامه خود برای استفاده از فناوری‌های Inductiv ارائه نداده است؛ با این حال گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل احتمالاً از این کمپانی برای بهبود روند کارکرد دستیار دیجیتالی سیری استفاده می‌کند.

بلومبرگ اعلام کرده که تمامی اعضای تیم کاری Inductiv از همین حالا به بخش توسعه و ساخت ابزارهای جدید سیری انتقال پیدا کرده‌اند و در حال بهبود سیستم یادگیری ماشینی و مدیریت داده‌های این محصولات هستند. این خبرگزاری همچنین اعلام کرده که سیری از طریق فناوری‌های ارائه شده توسط این استارت آپ می‌تواند بسیاری از کارها نظیر مدیریت ابزارهای هوشمند سازی خانه را به صورت خودکار در اختیار بگیرد.

Inductiv تا پیش از تصاحب توسط شرکت اپل روی توسعه ابزارهای هوشمند مصنوعی مبتنی بر یادگیری ماشینی کار می‌کرد که باعث می‌شد تا ماشین‌ها به صورت خودکار وظایفی را انجام دهد.

شرکت اپل از سال 2017 میلادی تغییرات عمده‌ای را در تیم توسعه هوش مصنوعی خود اعمال کرد تا از آن طریق بتواند امکانات ویژه‌ای را به کاربران ارائه دهد. این شرکت تا به امروز بسیاری از استارت آپ های فعال در زمینه توسعه هوش مصنوعی را تصاحب کرده است تا از آن طریق بتواند امکانات ارائه شده در سیری را بهینه سازی و افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420