لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوهای Quibi از این پس از طریق ایرپلی قابل پخش در تلویزیون هستند

ویدیوهای Quibi از این پس از طریق ایرپلی قابل پخش در تلویزیون هستند

Quibi اپلیکیشن استریم محتوای ویدیویی کوتاه است که به تازگی آماده عرضه شده است و در همین مدت کوتاه توجه‌های زیادی را به خود جلب کرده که حالا به کاربران خود امکان تماشای محتوای ویدیویی را از طریق ایرپلی در تلویزیون‌های ارائه می‌دهد.

کاربرانی که از تلویزیون‌های مدرن هوشمند مبتنی بر سیستم ارتباطی ایرپلی 2 استفاده می‌کنند از همین حالا می‌توانند محتوای ویژه ارائه شده در Quibi را از طریق ایرپلی در نمایشگرهای بزرگ مشاهده کنند. علاوه بر این کاربرانی که به ست تاپ باکس‌های دیجیتالی اپل تی وی دسترسی دارند نیز می‌توانند به قابلیت یاد شده دسترسی داشته باشند و ویدیوهای ارائه شده در این اپلیکیشن را به صورت مستقیم در تلویزیون‌ها مشاهده کنند.

Quibi یک اپلیکیشن استریم سریال‌ها و فیلم‌های کوتاه است. محتوای ارائه شده در این سرویس انحصاری بوده و کاربران برای مشاهده آن‌ها نیاز به خرید اکانت تایید شده از طریق سیستم پرداخت درون برنامه‌ای دارند. این ویدیوها برای ابعاد ویژه و خاص تلفن‌های هوشمند طراحی و ساخته شده‌اند و در دو حالت عمودی و افقی قابل مشاهده هستند و کاربران محدودیتی در مشاهده آن‌ها ندارند.

گفتنی است که کاربران برای مشاهده این محتوای ویژه نیاز به خرید اشتراک آن را از طریق پرداخت درون برنامه‌ای دارند. بر این اساس کاربران تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید می‌توانند با خرید گیفت کارت گوگل پلی و کاربران آیفون‌ها و آیپدها از طریق گیفت کارت اپل می‌توانند اشتراک این سرویس ویژه و خاص را به صورت ماهانه خریداری کرده و از آن‌ها به صورت بهینه استفاده کنند.

این سرویس که چند ماهی است آماده عرضه شده در مدت زمانی کوتاه توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. بر این اساس بسیاری از کاربران ممکن است تمایل به امتحان کردن محتوای ویژه آن داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420