لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 11 محبوب‌ترین تلفن هوشمند در سه ماهه اول 2020 شد

آیفون 11 محبوب‌ترین تلفن هوشمند در سه ماهه اول 2020 شد

 آیفون 11 اپل به محبوب‌ترین تلفن هوشمند عرضه شده در سه ماهه اول سال 2020 میلادی تبدیل شده است که بیشترین میزان تقاضا را نسبت به دیگر محصولات مشابه داشته است.

بر اساس بررسی‌های موسسه تحقیقاتی Omdia آیفون 11 با وجود شیوع ویروس کرونا و کاهش سطح کلی تقاضا برای خرید تلفن‌های هوشمند، همچنان بیشترین میزان فروش را در سراسر دنیا داشته است و به همین دلیل به محبوب‌ترین گوشی در بازه زمانی یاد شده تبدیل شده است.

در گزارش جدید این موسسه آمده است که در طول 5 سال گذشته یکی از مواردی که همچنان ثابت باقی مانده، میزان برتری محصولات اپل در حوزه تلفن‌های هوشمند است. آیفون‌های اپل همیشه در سراسر جهان جزو پرفروش‌ترین محصولات در این دسته بندی بوده‌اند و به همین دلیل می‌توان گفت که شرکت اپل بازار تلفن‌های هوشمند پریمیوم و با کیفیت را تصاحب کرده است.

مدیر بخش تحقیقات بازار تلفن‌های هوشمند Omdia اعلام کرده که موفقیت اپل نتیجه استراتژی این شرکت در زمینه فروش محصولات خود در مدل‌هایی محدود است. این مسئله باعث شده تا تمرکز این شرکت روی فروش محصولات خاص اما با کیفیت بیشتر شود و پشتیبانی بهتری را نسبت به شرکت‌های رقیب برای کاربران داشته باشد.

در نتیجهاین مسئله می‌توان گفت که شرکت اپل یکی از موفق‌ترین تولید کنندگان تلفن هوشمند در سراسر جهان است بوده است. Omdia با مقایسه فعالیت‌های شرکت اپل با رقیب‌هایی نظیر سامسونگ اعلام کرده که عرضه تعداد زیادی از مدل‌های مختلف توسط سامسونگ و دیگر شرکت‌ها باعث شده تا خدمات دریافت شده توسط کاربران از نظر نرم افزاری و سخت افزاری قابل توجه نباشد و این مسئله باعث کاهش میزان تقاضای محصولات این شرکت‌ها شده است. با این حال استراتژی اپل برای تمرکز بر تعداد کم محصولات باعث شده تا پشتیبانی و خدمات این شرکت بسیار متنوع و طولانی مدت تر باشد و کاربران رضایت بیشتری از محصولات خریداری شده داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420