لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نرم افزارهای Word، Excel و PowerPoint برای آیفون منتشر شد

نرم افزارهای Word، Excel و PowerPoint برای آیفون منتشر شد

مایکروسافت دیروز اعلام کرد که نسخه‌های جدید Word، Excel و PowerPoint برای آیفون منتشر شدند و ابزار بیشتری را برای کار در اختیار کاربران می‌گذارند و کاربران آیفون 6 پلاس بالاخره می‌توانند از این نرم افزارها بهره ببرند.

نرم افزارهای جدید آفیس برای آیفون نقریبا مشابه نسخه آیپد هستند که در ماه مارس عرضه شدند و تنها تقاوت آنها این است که برای حالت Portrait در گوشیهای آیفون جدید بهینه سازی شده‌اند و بر خلاف نسخه‌های قبلی آفیس برای آیفون کاربران امکانات بیشتری را در اختیار دارند (نسبت به نسخه‌های قبلی که تنها ویرایش متون امکان پذیر بود)

مایکروسافت سرویس آفیس 365 را نیز که نیازمند پرداخت حق اشتراک برای ویرایش مدارک بود را نیز به منظور استفاده بیشتر کاربران کنار گذاشت و سال گذشته بیش از 40 میلیون کاربر آفیس آیپد را دانلود کردند.

نرم افزارهای جدید دارای ویژگی به نام reflow view است که به منظور ارتقای عملکرد ویرایش تعبیه شده است و امکان زوم کردن و Scroll بسیار راحت تر و کاربردی را به کاربران می‌دهد. مایکروسافت عنوان کرده است که ابزار و ویژگیهای حرفه‌ای تر همچون فرمت‌های ارائه، جداول مختلف اکسل و دیگر ابزارها را بصورت جداگانه به فروش می‌گذارند ولی کاربران عادی به آسانی و بدون مشکلی می‌توانند احتیاجات خود را با نصب این نسخه‌های رایگان برطرف سازند.

نرم افزارهای Word، Excel و PowerPoint در فروشگاه اپ استور  قابل دریافت هستند و نسخه‌های اندروید جدید نیز روزهای پایانی سال جاری میلادی برای تبلتها عرضه خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373