لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

یکی از بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ژوئن 2020 مشخص شد

یکی از بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ژوئن 2020 مشخص شد

 شرکت سونی هنوز در روزهای پایانی ماه مه اقدام به معرفی بازی‌های رایگان سرویس پلی استیشن پلاس برای کاربران در ژوئن 2020 میلادی کرده نکرده با این حال مشخص شده که Call Of Duty: WWII برای یک ماه در پلی استیشن پلاس رایگان شده است.

سونی هنوز به طور کامل بازی‌های ارائه شده در پلی استیشن پلاس را معرفی نکرده است. بر این اساس مشخص نیست که بازی های دیگر ارائه شده برای پلی استیشن 4 در ژوئن 2020 چیست. با این حال بخش پشتیبانی پلی استیشن پلاس تایید کرده‌اند که Call Of Duty: WWII از روزهای ابتدای ژوئن 2020 میلادی قرار است به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد.

این بازی از امروز رایگان شده و احتمالاً تا روز دوم ژوئن به صورت رایگان قابل اجرا در کنسول‌های پلی استیشن 4 خواهد بود. شرکت سونی قرار است بازی های دیگر را نیز آماده عرضه به صورت رایگان برای کاربران پلی استیشن 4 کند. علاوه بر این، کاربران کنسول‌های پلی استیشن 3 نیز امکان دانلود بازی‌های رایگان جدید را خواهند داشت.

گفتنی است که این بازی‌های جدید هنوز به صورت رسمی از طرف سونی مشخص نشده‌اند. علاوه بر این، عرضه Call Of Duty: WWII نیز از طرف سونی تایید نشده است و معلوم نیست که این شایعه به طور دقیق صحت داشته باشد. با این حال قرار است تا ساعات آینده یعنی پیش از پایان یافتن روز 26 ماه مه این بازی رایگان شده و تا روز 2 ژوئن به صورت رایگان آماده عرضه به کاربران شود. گفتنی است که Call Of Duty: WWII فقط به مدت کمتر از هفته رایگان خواهد بود و سونی پس‌ازآن بازی‌های رایگان جدیدی را برای ژوئن 2020 معرفی و آماده عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420