لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جیلبریک آی او اس 13.5 از راه رسید

جیلبریک آی او اس 13.5 از راه رسید

 شرکت اپل به تازگی نسخه‌های بتای آی او اس 13.5 را آماده عرضه کرده است و حالا مشخص شده است که جیلبریک این نسخه از سیستم عامل آی او اس نیز از طریق ابزارهای هک unc0ver در اختیار کاربران قرار گرفته است.

توسعه دهندگان unc0ver به تازگی نسخه 5.0 این به روز رسانی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند که از آن طریق می‌توان تمامی آیفون‌های مبنی بر آی او اس 11 تا 13.5 را جیلبریک کرد و به امکانات ویژه‌ای در آن‌ها دسترسی داشت. وب سایت رسمی unc0ver البته اعلام کرده که این نسخه جدید از ابزار نفوذی دارای مشکلات امنیتی است و نمی‌تواند به sandbox اصلی سیستم نفوذ داشته باشد. با این حال کاربران می‌توانند به سیستم فایل‌ها دسترسی داشته و آن‌ها را به‌طور کامل مشاهده کنند. با این حال برخی از بخش‌های سیستم عامل به دلایلی خاص که هنوز مشخص نیستند به‌طور کامل امکان ویرایش یا دست‌کاری این فایل‌ها را به کاربران نیم دهد.

گفتنی است که این ابزار جیلبریک کردن از یکی از حفره‌های امنیتی روز صفر در پردازنده‌های سری A تعبیه شده در آیفون‌ها استفاده می‌کند. این ابزار از آیفون XS را به بعد را جیلبریک می‌کند و امکان دسترسی به بسیاری از کارها را به کاربران ارائه می‌دهد.

گفتنی است که آیفون X به قبل تا پیش از این ابزار از طریق روش checkra1n قابل جیلبریک بودند که حالا با این ابزار جدید نیز قابل جیلبریک شدن هستند.

گفتنی است که جیلبریک کردن آیفون باوجود رفع برخی از محدودیت‌ها باعث ایجاد اختلالات بسیاری در روند کاربری می‌شود. از همین حیث باعث می‌شود تا بسیاری از کاربران ریسک خرابی ناشی از جیلبریک کردن آیفون را نپذیرند. لازم به یادآوری است که شرکت اپل و هیچ یک از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات محصولات شرکت اپل در صورت خرابی آیفون جیلبریک شده خدماتی را ارائه نمی‌دهند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا از جیلبریک کردن آیفون یا دیگر محصولات خود خودداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373