لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها را به خاطر باگ آی او اس آپدیت کرد

اپل تعداد زیادی از اپلیکیشن‌ها را به خاطر باگ آی او اس آپدیت کرد

 شرکت اپل به تازگی بسیاری از اپلیکیشن‌های ارائه شده در اپ استور را آپدیت کرده است تا باگ جدیدی که در سیستم عامل آی او اس 13.4.1 ایجاد شده را برطرف کند.

هفته گذشته تعداد زیادی از کاربرانی که آی او اس 13.4 به بعد را دانلود کرده بودند در اجرای اپلیکیشن‌ها با یک ارور خاص مواجه می‌شدند که در بخشی از آن نوشته بود This App is No Longer Shared و این مسئله باعث می‌شد تا کاربران به‌صورت عادی امکان استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف را نداشته باشند.

این ارور بیشتر در اپلیکیشن پر استفاده تر ایجاد شده بود که واتساپ، نتفلیکس، اسپاتیفای و بسیاری از نرم افزارهای شبکه اجتماعی و پیام رسان‌های دیگر نیز مشمول آن می‌شدند. کاربرانی که با این باگ مواجه شده بودند از زمان پیدایش آن تا چند روز پیش امکان اجرای اپلیکیشن‌های متأثر از این باگ را نداشتند. اما حالا شرکت اپل با ارائه آپدیت‌های نرم افزاری این مشکل را برطرف کرده است.

کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند، پس از دانلود و نصب آپدیت‌های جدید ارائه شده در اپ استور برای اپلیکیشن‌های مختلف می‌توانند به‌صورت بهینه و کاربردی اقدام به استفاده از نرم افزارهای خود کنند.

تا پیش از این برخی از منابع خبری و تحلیلی ادعا کرده بودند که پاک کردن کامل و نصب دوباره اپلیکیشن‌ها باعث رفع این مشکل برای کاربران می‌شود. با این حال انجام چنین کاری برای نرم افزارهای کاربردی حیاتی که اطلاعات ویژه‌ای در آن‌ها قرار گرفته است و امکان بکاپ گرفتن آن‌ها از بیرون اپلیکیشن فراهم نبود، قابل اجرا نبود و کاربران نیز تمایلی به انجام چنین کاری نداشتند.

با این حال شرکت اپل از چهل و هشت ساعت پیش با ارائه تدریجی آپدیت‌های اپلیکیشن‌ها این مشکل را برطرف کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373